Chapter 8

1.3K 96 0
                                    

           Сүми сандран

"З-үгээр л явж байсан ч-чинь энэ өрөө онгорхой байхаар нь..."

Тэр инээмсэглэн өрөөн дундаар алхангаа

"Чамд сонирхчихмоор зүйл байна уу?" гэхэд Сүми энэ өрөөнд байгаа бүх зүйлийг яаж ашигладагыг асуумаар байлаа. Галзуурмаар юм.

Тэр гартаа таарсан үсны хавчаар шиг зүйлийг гартаа барин үзээд

"Энэ яадаг юм?" гэхэд тэр миний гарнаас аваад хурууг минь хавчуулаад чангалахад л өвдөлт мэдрэгдлээ. Крис тэр зүйлийг хуруунаас минь суга татахад өөрийн эрхгүй ёолов.

"Энэ ч хатуу эд байх нь ээ." гэж хэлтэл Крис инээгээд түүнийг даган алхлаа.

  Сүми маш олон дөнгө шиг зүйлүүд дундаас нэг нүдэнд туссан зүйлийг барьж аваад

"Энэ."

"Өнөөдөртөө болноо."

"Яадаг юм бэ хэлчих лдээ."

Крис түүн рүү инээмсэглээд

"Гүйж сурахаасаа өмнө, алхаж суръя"

   Сүми дэггүй зан нь хөдөлсөн болотой, итгэлтэй гэгч нь

"Гэхдээ би гүйх дуртай."

"Чи өмнө нь энийг хийхэд юу болсныг санаж байгаа биз дээ? Чи үүнээс болж явсан."

     Гэхдээ тэр үед би төсөөлөөгүй. Түүнийг би хүсээгүй шүү дээ.

"Тэр чинь өөр байсан штээ."

Аргаггүй болсон тул Крис зөвшөөрөн, түүн рүү инээмсэглээд

"Зиазиа тэгвэл явцгаая." гэж хэлээд түүнийг мөрөн дээрээ давуулан өргөөд өрөөнөөс гарцгаалаа. Сүми инээд алдан өнгөрөхөд, Жыви үүдэнд байж тааран зөрөхдөө жуумалзан инээж байлаа. Бид хоёр их хөгжилтэй харагдсан биз.

   Сүмиг орон луу түлхэн хэвтүүлээд, турсикийг нь доошлуулан тайллаа. Түүний хөлийг хоёр тийшээ салган, өнөө дөнгө шиг зүйлд бэхлэхэд хөлөө хавчих ямар ч боломжгүй болсон юм.

Крис Сүмигийн гуяыг үнсэхэд, гэнтийн халуун урууланд бэлэн байгаагүй Сүми зөөлөн дуу алдав. Бүхий л газар нь үнсэн энхрийлэн, дээшлээд уруулыг нь үнсэхэд Сүми түүнийг гараараа ороон тэврээд, уруулыг сорон, сурамгай гэгч нь үнсэж байлаа.

"Минийх баймаар байна уу?"

"Би чинийх."

    Крис өндийгөөд дөнгөний голоос бариад

Fifty Shades of Kris- Last ChanceTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang