17FEJEZET

9 2 1
                                    

Kitty és Tae már egy jó órája sétálgattak. Nagyon sokmindent megtudtak egymásról, olyan dolgokat is amikre a másik nem is gondolt volna. Nagyon élvezték egymás társaságát, azt ahogyan nem féltek semmit sem kimondani, ami jött az jött. Taeben nagy volt a feszültség, mivel már megszerette volna mondani a lánynak, hogy belészeretett. Tudta, ha most nem lép, talán örökre elveszítheti azt az embert akivel ilyen jól egymásrataláltak. Először érezte magát úgy, hogy teljesen megtud nyílni valaki előtt. Nem számitott, hogy mit mond, mit tesz, Kitty elfogadja és probál segíteni. Meg is volt a tökéletes terve. Kitty említette neki, hogy imádja a tengereket, óceánokat, de mivel itt Magyarországon egyik sincs, így a Dunát is nagyon imádja. A terv az volt, hogy leviszi őt a dunához, így a naplemente közepette. El is sétáltak a Margit szigetre, ahol van a Dunához lejáró. Szegény Kitty, fogalma sem volt, hogy ma elfog csattani élete első csókja. Este 7 körűl járhatott az idő, mivek február volt, a nap már réges régen eltünt, de a szebbnél szebb északai világitások ékesítették a Dunát. A lány mint mindig nagyon élvezte a látványt, ugy viselkedett, mint egy ovódás. Nade Tae már nem bírt tovább várni.
-Kitty.
-Tessék? Baj van?
-Hát lehet....
-Mi? Ki volt az? Megölöm.
-Jajj nem nem olyan baj.
-Hát??-kérdezte Kitty és közben Tae megfogta mindkét kezét.
-Van egy lány és egy fiú. A fiú nagyon beleszeretett a lányba, de nem meri megtenni az első lépéseket. Mit tegyen a fiú-játszadozott Tae egy kis történettel, remélve, hogy a lánynak leesik, hogy mit is akar.
-Hmm... Nos szerintem, a lány is erre vár, de mivel még nem volt ebben része, nemtudja, hogy hogyan is kezdjen bele...-mondta a lány és két apró lépést tett Tae felé. Tae értette a célzást és már hajolt is a lány ajkaihoz amikor egyszer csak kiderűlt, hogy Kitty egy instabíl kőre állt. Természetesen elmozdúlt alatta és mivel nagyon a Duna szélén voltak, bele is estek a fiatalok. Szerencsére nagyon nagyon a szélén voltak, szoval éppenhogy térdig ért a víz, de mivel háttal estek bele, mnkettőjüket eláztatta a víz.
-Najovan már Kitty én ezt nem hiszem el, hogy te mindig ilyenkor tudsz a legszerencsétlenebb lenni.. - kiabált magával a lány.
-De nem te..
-De én tehetek erről is, én egy olyan.... - fejezte volna ve a mondatot Kitty amikor a fiú egyszercsak gyorsan ráhajolt és megcsokólta. Ajkai puhák voltak, selymesek és duzzadtak. Életében először csókolózott, de úgy érezte, hogy ezt még többször akarja csinálni. A dns csere szerintem valami undi dolog, de ez a két fiatal nagyon élvezte az egymásban való felfedezést.
-Te tökéletes vagy számomra, ne edd magadat. - mondta Tae miközben Kitty arcán végigsimított.
-Ez most igy...
-Ez most egy csók volt cicám, annak jele kélpen, hogy kedvellek.-mondta Tae és elkezdtek feltápászkodni a vízből. Csurom vizesen télen nem a legjobb dolog, de nem is érezték hogy fáznak, mivel szívüket elöntötte a teljes megelgség és a szeretet érzése.

Sosem gondoltuk volna... *BTS* Where stories live. Discover now