Tae szülinapja miatt természetesen összegyült először a család és az ottani barátai. Sokan voltak, nagy volt a család meg a sok gyermekkori barát is. A nagy házban alig férek el az emberek, hiszen ki nem igazán akartak menni az idő miatt, de aztán végül Tae anyukája úgy döntött kint egy kis bográcsozást, sütögetést csinálnak, akkor annyira fázni sem fognak az emberek. Mivel Tae tudta, hogy újévkor a fiúkkal, Esztivel és Kittivel lesz ezért egybe raták az újévi köszöntést és a szülinapot is. Egy üde kis kinti sütögetés a hidegben. Aki fázik bent van, az anyukák csinálják a vacsorát, a barátok pedig jól elvannak. Tae mindenkinek bemutatta barátnőjét, aki elsőként kicsit szeppenve, de végül teljesen oldott hangulatban beszélgetett mindenkivel. Este 8 is lehetett, mire a hölgyek szóltak, hogy mindenki jöjjön be a közös vacsorára. A gyerekek a kis külön asztalkán, a felnőttek pedig a nagy hosszúnál foglaltak helyet. Mielőtt még belekezdett volna bárki is az evésbe, mindenki mondott egy kis toastot a szülinaposnak és a családjának. Mindenki jókat nevetett a közös emlékek felidézésén és jót mosolyogtak a jókívánságokon. Végül az utolsó aki felszólalt Tae volt.
-Köszönöm szépen aki a mai napon is el jött. Hát igen,megint egy évvel közelebb vagyok ahoz, hogy majd mankóval és szemüveggel tudjak csak boldogulni. De a mai nap meg szeretném köszönni mindenkinek, aki itt van és azoknak is, akikkel csak holnap ünneplek, hogy hálás vagyok, hogy az életem részei vagytok és maradtatok annak ellenére, hogy a munkám sajnos nem engedi meg, hogy mindig találkozzunk, de örülök, gogy ilyen emberek lehetnek az életemben, akikre számíthatok bármikor. És most legfőképp páromnak-nézett Kitty szemébe és emelte meg pezsgős poharát-szeretném meg köszönni, hogy lassan egy éve nyúzhatom a fejét. Remélem majd amikor már nagyot halló leszek, akkor is minden este a fülembe súgod, hogy szeretlek, miközben én átölellek.-mondandója végére a lány könnyezve ment oda, hogy megölelhesse Taet. - Mindenkinek gazdag és egészséggelteli évet kívánok! - mondta végül a fiú, mire mindenki a poharát meg emelve kocintottak.
Remek este volt, mindenki táncolt, mulatott, karaoke is volt már a végén. Hajnalban, mikor az utolsó pár is távozott a gerlepár elkezdett összepakolni bent a házban.
-Szerintem nagyon fain barátaid vannak. Jó sokan vannak, kedvesek, cukik, viccesek. - szólalt meg Kitty
-Gyermekkorom óta ittvannak nekem. De a fiúk nélkül sem tudnék élni. Jobban szerettem volna egy nagy közös bulit, de majd jövőre-mondta Tae.
Kitty megértően bólintott és gyorsan odaaraszolt egy ölelésért.
-Aranyos volt amit mondtál... róluk... rólam... - mondta Kitty Tae mellkasába
-Hát most az igazság kivételesen szép-nevetett a fiú.
Ezek után már csak pakolás volt serényen és az alvás, mert aztán következik a Szilveszter.
Másnap
-JIMIN GYERE MÁR! - kiabált Eszti.
-Pillanat szivi-mondta Jimin
-Nincs pillanat gyere mert a többiek már mindjárt ottvannak és már Szilveszterezni akarok.
-Ugye tudod hogy nem ihatsz-jött ki végre a szobából Jimin.
-Igen tudom de.... aztanőimindenemet-fordult meg a lány a konyhapultrnál, ezzel teljes belátást nyerve láthatta a fiút.
Egy bőrnadrágba volt rajta egy fekete garbó, bőrdzseki és egy olyan halászsapi szerűség, ami remekül állt neki.
-Miaz cica? - huncutkodott a fiú.
-Te jól nézel ki mi lenne-nevetett Eszti.
-Hát köszönöm,de te kajak melegítőben akarsz jönni? - kérdezte Jimin a pulthoz lépve.
-Szóval így nem tetszem oké értem akkor várjál még-ment be felháborodva a szobába Eszti.
-Jaj Eszti nem így ér...
-Értem mindjárt csinibabává varázslom magam, hogy te is azt mond jól nézek ki. - csukta magára az ajtót a lány.
Ebben a percben csengett a telefonja Jiminnek, Tae hívta.
-Szia Chim, ti mikor jöttök? Mert mi is kb 20 perc múlva leszünk ott.
-Szia Tae, akkor leszünk ott amint a hormon baby-m átvedlett- túrt feszülten a hajába Jimin.
-Na mi történt?
-Meg mondtam neki, hogy lehet nem melegitőbe kéne jönnie, szóval most öltözik és úgy érzem el leszek verve, szóval szerintem mi is kb 20-30 perc múlva leszünk ott, de lehet hogy én csak lélekben. - nevetett keservesen Jimin.
-Nemrég esett teherbe a hormonok csaknem dolgoznak ennyire szóval nyugi és várunk épségben.
-Oksi szia- majd bontották a vonalat.
-Na mostmár jó? - lépett ki Eszti egy viszonylag tapados sötétzöld ruhába, ami az oldalánál fel volt vágva.
-Előbb is jó voltál, de most méginkább. - lépett oda Jimin.
-Ügyesen játszol, de a Dáma még mindig én vagyok. - nevetett Eszti az ajtó felé lépve.
-Ez egy felkérés volt pókerre?
-Igen! Figyelj játszunk - zárta be az ajtót - ha te nyersz terhességem alatt csak olyan ruhát hordok, amilyet te akarsz,de ha én nyerek te főzől mindig mindent amit megkívánok.
-Hát ebben nincs veszteni valóm, mert te eszed a főztömet úgyhogy rendben. - fogtak végül kezet.
Be is ültek a Kocsiba és elindultak Busan egyik legnagyobb hoteljébe, hogy ott szilveszterezzenek együtt a srácokkal.
YOU ARE READING
Sosem gondoltuk volna... *BTS*
FanfictionMit kerestél ott? - kérdezte Eszti miközben dühében a kormányt csapkodta. -Semmi... - mondta Kitty duzzogva. -Mi az hogy semmi? Egy olyan férfival mászkáltál betegen aki híres és akárki meglát titeket lekapnak és vége mindkettőtök magánéletének. Ezt...