Kiderűlt. Kiderűl az a titok, ami talán a fiúk karierjének végét is jelentheti. Ugyanis egy kpoppernek meg van írva, hogy három évig tilos a randizgatás. Igaz, hogy már mindjárt letelt a 3 év, de mivel ők voltak a legfelkapottabb banda, így nemigazán tehették meg ezt. Senkisem szereti titkolni azt, hogy szeretnek valakit, de nekik sajnos muszáj volt. Itt jött a probléma, a képek. Nem tudta Tae, se senki, hogy ezeket ki csinálta. Arra emlékezett, hogy az a csók olyan édes volt, mint a vattacukor. Még most is megdobogtatta a szívét, ha arra a pillanatra visszarévedt. Viszont most feszűlt volt a helyzet. Az alkalmazott bekisérte a nagyfőnök irodájába Taet, hogy egy picit elbeszélgessenek.
-Áhh, szerbusz Tae, ülj csak le-mondta,miközben Tae felé fordúlt a székkel.
-Miben segíthetek?
-Áruld el nekem, hogy ki ez a lány-mutatott Kittire a képen.
-Csak egy lány akit megismertem. - habozott Tae.
-Egy ismerőst csak úgy lekapunk az utcán? Ez az új trend?
-Nem, szóval... - Tae nem is igazán tudta befejezni a mondatot. Képtelen volt rá. Nem tudta magát szavakkal kifejezni.
-Hidd el, tudom mi az a szerelem, de te ezt most még felejtsd el. Nem teheted..
-Miért nem? Ha egyszer most vagyok szerelmes akkor most vagyok az. Lehet, hogy késöbb nem lesz rá esélyem. Én értem, hogy ez másoknak nem tetszik, de ez az én magánéletem. Nem köthet bele senki-kiabálta Tae aminek hallatán Jimin egy szempillantás alatt bentermedt ő is a szobában.
-Így igaz. Én is bűnt követtem el, de nem bánom-vallotta be Jimin.
-De akkor miért szerződtetek nálam, ha tudtátok, hogy nektek kihagyhatatlan a szerelem?
-A hangunk miatt. Úgy gondolom, hogy egy énekest nem a magánélete, hanem a hangja határozza meg. Hogy mennyire tudja lázbahozni az embereket éa hogy hogyan váltják ki belőlük azt az érzést, hogy énelekjenek. - monsta higgadtan Tae. Jiminnel egymásranéztek. Tudták, hogy most jön majd az a bizonyos dolog, hogy választaniuk kell. Karrier vagy szerelem. Ez itt a nagy kérdés. A főnökük vett egy nagy levegőt és folytatta.
-Titok.
-Tessék? - kérsezett vissza Tae.
-Titokban csinálhatjátok, de ezt a képet meg kell magyarázni. Vagy azt mondjátok, hogy nem ist ti voltatok, vagy elmondjátok az igazat és csúszik a nézetség. Nekem mostmár mindegy, ígyis, úgyis botrány lesz belőle.
Tae és Jimin nagyon meglepődött. Elfogadták a feltételeket. Már csak az maradt hátra, hogy elmondják az igazat, vagy sem....
YOU ARE READING
Sosem gondoltuk volna... *BTS*
FanfictionMit kerestél ott? - kérdezte Eszti miközben dühében a kormányt csapkodta. -Semmi... - mondta Kitty duzzogva. -Mi az hogy semmi? Egy olyan férfival mászkáltál betegen aki híres és akárki meglát titeket lekapnak és vége mindkettőtök magánéletének. Ezt...