41.FEJEZET

17 0 0
                                    

-Na ezt is elintéztem! - mondta Eszti elégedetten, miközben lerakta a telefont az asztalra.
-Micsodát? - kérdezte meglepetten Jimin.
-Július 10.-én jön az új sminkes. A barátnőcskéd pedig elmehet Nigériába sminkesnek, mert ide már nem kell többé. - mondta a lány és sétált volna ki az ajtón, hogy lássa, ahogyan a leányzó összepakol és elhúzza a csíkot, de Jimin megragadta a kezét és magához húzta egy csókra.
-Olyan gonosz vagy! Az én kis ördögöm-cirógatta Eszti haját a fiú.
-Jólvan angyalkám engedj had nézzem meg az áldozatom utolsó lépteit. - mondta Eszti és kibújt a fiú szorításából.
Jimin is utánaeredt és együtt boldogan nevetgélve sétáltak le a másik emeletre, de hírtelen csend lesz, mert végre visszajött az a személy, akire eddig vártak. Kitty és Tae kézenfogva sétáltak az emeleten, viszon ez a meghitt pillanat egy testvéri pillanattá alakult át, amikor Eszti huga nyakába ugrott.
-Hát te kis rohadék, miért csak mkst jössz? Már két hónapja gyakornokoskodom és arra várok, hogy gyere, hogy eldöntsék csinálhatjuk-e vagy sem. - hadarta a mondanivalóját Eszti.
-Oké, oké ittvagyok, de mit kéne most csinálnom?
-Először is elmegyünk a főn..
-Nem bír engem! Maximum, ha mutatok neki valami olyat, amivel elnyűgözöm. - vágott nővére szavába Kitty.
-Jaj bocsi igen, elfelejtettem mondani. Idő közben, mint kiderűlt a BigHit nem ad ki csajokat, szóval átirányítottak engem egy másik céghez, az FCN Entertaiment - hez. Most éppen sok lánnyal együtt gyakorlok, de majd csak szeptember végén lesz a választás, hogy kik azok akik elkezdhetik a karierjüket és kik azok, akik hazamehetnek. Már nagyon vár téged az ottani főnök, vagyis Kwak Dong-yeon. Meséltem neki nagyon somat rólad, arról, hogy milyen ügyesen táncolsz, nameg a rap tudásod sem semmi, úgyhogy holnap szépen megmutatod, hogy mit is tudsz. - magyarázta Eszti izgatottan az eseményeket.
Kitty csak figyelte mosolyogva a mondanivalóját néha bológatott, majd mikor befejezte elgondolkozott és arra jutott, hogy ez egy új esély, amit meg kell ragadni.
-Remdben van, csak nyugodj meg. Még csak dél van,de úgy pörögsz, mint a villanyóra. - mondta Kitty.
-Na baba, megnézzük az áldozatodat? - kérdezte játékosan Jimin.
-Persze, ki nem hagynám az átokszórást. Na menjetek haza pakoljatok le aztán majd este talizunk. Sziasztok!-köszönt el a két jómadár és szó szerint elugrándoztak a folyosó végére, ahol lementek a másik lépcsőn is.
-Boldog vagy? - kérdezte Tae kissé aggódva.
-Pesze. Tök szupi. Végre megint így együtt vagyunk, meg úgy sinen van minden. Szóval menjünk haza aztán, majd lesz valami. - mondta Kitty, közben pedig megfogta Tae kezét és elindúltak lefelé.

Este nyolc körűl mindenki hazaért a próbákról és megint szokás szerint leültek közösen kajálni.
Jungkook elmesélte, hogy ma beszélt a bátyjával és majd amikor egy hónap múlva szünetjük lesz el fognak menni Ausztráliába.
Hoseok a nővérével fog menni Texas-ba. A többiek pedig otthon a családdal lesznek.
Felmerült a nagy kérdés, miszerint mi lesz a lányokkal. Mármint Kitty nem tartozik hivatalosan Esztiékhez, mármint de, csak mégis, na értitek.
Eszti most úgy tervezte, hogy elhozza ide a szüleit, vagyis úgy, hogy Jiminéknél fognak megszállni minannyian nagycsaládosan. Alig várják, hogy mindenki megismerkedjen mindenkivel, mert végre tud találkozni a két család.
A vacsora jó hangulatban telt. Mindenki elmondta a terveit, elcsattant néhány vicces story is, majd mikor mindenki végzett Kitty nekiállt mosogatni, mivel ő volt itthon egész nap, vagyis ő a legkipihentebb.
Elköszönt nővérétől, aki Jiminnel együtt bevonúlt a fürdőbe, hogy együtt gyorsan végezzenek a zuhanyzással, majd ágyba vessék magukat. Mindenki más már vacsi előtt elintézte a mosakodást, úgyhogy bevonúltak aludni. Fél 11 körül járhatott az idő, amikor a lány abbahagyta a mosogatást. Bement a szobába, ahol egy alvó Tae-el találkozott. Legalábbis azt hitte, hogy alszik. Átöltözött, majd befeküdt mellé, elhelyezkedett kényelmesen és behunyta a szemét. Pár perc sem kellett, a fiú átdobta mellkasán az egyik karját és felé fordúlt. Kitty ösztönössn elkezdte a haját simogatni, hogy hamar elaludjon az ő kis nyuszija.
-Gyere majd hozzánk a szünetben. Be szeretnélek mutatni az egész családnak. Ja és ez nem kérés volt, hanem parancs. Nincs vita! - mondta csukott szemmel Tae, miközben feljebb tolta magát és elhelyezkedett Kitty mellkasán.
-Értettem főnök. - simogatta tovább a pirosas hajat Kitty.
-Aludj jól és ne hadj itt soha többé Picur.
-Te is aludj jól Nuyszi.
Majd már lassan az egész házban csak a mély szuszogásokat és forgolódásokat lehetett hallani, ugyanis mindenkit elnyomott az álom egy ilyen hosszú nap után.

Sosem gondoltuk volna... *BTS* Where stories live. Discover now