40FEJEZET

18 1 0
                                    

Ismételten egy hónap telt el azóta, hogy Tae és Kitty találkoztak és hogy Eszti bandát akar alapítani a hugával.
Július 7.-ét irunk, Kitty születésnapja. Ez alatt az egy hónap alatt sikerűlt elolvasnia a könyvet, amit Oh asszony adott neki. Egy fiúról és egy lányról szólt, akik a második világháború idején éltek. Szerelmesek voltak, de a fiúnak el kellett mennie a katonaságba. A lány ebbe beleroppant volna, ha nem megy a fiú után. Így történt az, hogy egy csata közepén találkoztak, majd a fiú látta, hogy egy golyó közeledik a lány felé, de eléállt éy megmentette ezzel a lány életét. A lány nem akarta, hogy csak úgy ott haljon meg, ezért elvitte őt egy kis eldugodt helyre. A csata közepette cipelte fáradtan és gyengén, de nem adta fel. Mikor odaértek a lány látta, hogy már menthetetlen szerelme élete. Azonban a fiú felkapta a fejét, vagyis felébredt és csak annyit mondott:
Nem is halhatnék meg boldogabban, hiszen tudom, hogy valaki mindig itt lesz mellettem. Szeretlek....
Majd meghalt ezt követően.
A lány nem lett öngyilkos, hanem folytatta az életét, mert tudta, hogy valaki vár rá azt út végén.
Elsőre Kitty nem igazán értette, hogy mi a lényege, csak akkor amikor a fiú utolsó szavait olvasta. Megértette, hogy Oh asszony arra akarta rávezetni, hogy ha talált egy párt, akivel érzi, hogy örökké tarthat, akkor vel kell maradnia. Át kell küzdeni magukat az akadájokon és nem szabad, hogy bármi is közéjük álljon. Ez volt az a pont, ahol eldöntötte, hogy elindul be a stúdióba és megmondja mindenkinek, hogy beáll rappernek tetszik vagy sem, ő ezt fogja csinálni. Estefele járt az idő, de nemigazán érdekelte. Felkapta surranóját, kulcs a zsebbe és nyitotta ki az ajtót, ám egy nem várt meglepetés állt előtte.
Taehyung volt az. Egy nagy csokor rózsa ball kezében. Jobban pedig egy karton sör(Kitty kedvenc piája). Látszott, hogy el van keseredve, mégis a remény megcsillant barna szemeiben. Reménykedett, hogy Kitty megbocsájt majd neki és visszamegy hozzá.
-Bejöhetek? - kérdezte kissé ijedt hangon.
-P-persze-mondta a lány dadogva, majd alréb állt az ajtóból.
Itt volt a lehetőség, hogy újra egy párnak mondhassák magukat és a lány élt is ezzel a lehetőséggel. Megvárta, míg barátja leteszi a cuccokat a kezéből és felé fordúl. Kitty nem is habozott, egyből a fiú karjaiba vetette magát. Lábát összekulcsolta a fiú derekán, kezével pedig ugyan ezt tette, csak a nyakánál. Tae ugyan meglepődött, de gyorsan kapcsolt az agya, úgyhogy elkapta Kittit.
-Mi van veled Picim? - kérdezte Tae fülig érő mosollyal és egy adagnyi meglepettséggel.
Tae erre szavakban nem kapott választ, helyette a lány lehajtotta fejét és egymásnak tapasztotta ajkaikat.
Egy csók. Ez volt az, ami már mind a kettő embernek hiányzott, de nagyon.
Nem válltak el ám olyan hamar. Egy ideig még állva folytatták, majd a fiú leült Kittivel ez ölében. Tudta jól, hogy Kittinem nincsenek jó emlékei a hancurozással kapcsolatban. Ha egy lányt megerőszakolnak, csoda, hogy utána eggyátalán hadja, hogy egy pasi hozzáérjen. Viszont Kitty nem volt az a személy, aki ezejen ne tudna túllépni. Sosem fogja elfelejteni, mindig ott fog motoszkálni a fejében, de úgy gondolja, hogyha nem tud rajtuk túllépni, akkor sosasem lehet igazán boldog. Ebből adódóan következett az, hogy mikor a két fiatal egy pillanatra elvált a lány ledobta a vékony fehér trikoját,ami alatt össz-vissz egy melltartó volt. Tae igencsak meglepődött, sőt, lesokkolódott. Meg is kérdezte, hogy mire készül a lány, mintha nem tudná.
-Micsinálsz? - kérdezte egy eléggé perverz hangnemben.
-M-miért? Talán nem akarod már? - kérdezte dadogva és ijedten Kitty.
-Hogy gondolod? Szerinted ha álmaim nője ledobja előttem e polóját, akkor nem akarok tőle semmit? Nem gondolod, hogy alig bírom visszafogni magamat?
-Jólvan nyugodj meg! Csak úgy mondtad, mintha már nem is kellenék.
Ezek után Tae, mintha tudta volna a dolgát felállt a lánnyal együtt és szépen megkereste a hálószobát. Lefektette oda a lányt, majd ledobta a polóját ő is. Test a testnek simúlva kapott hol erősebb, hol gyengébb csókokat Kitty egész testére. Néha elhangzott pár nevetés, sóhaj, bók, vagy akármi, amik ilyenkor kijönnek az emberből. Szép lassan megfosztották magukat az összes ruhától, ami fedte a testüket.
-Jól vagy Picim? - kérdezte szinte lihegve Tae, aki várta, hogy az aktust utolsó részét is elkezdhesse.
-Persze. - suttogta alig hallhatóan a lány.
Végül úgyérzem mindenki tudja, hogy mi is történt. Kitty nővé vállt állmai fériával. A hancurozás végén összebújva váltottak még pár szót:
-Kérlek mond, hogy holnaptól már ujból velünk leszel, ugye? - kérdezte Tae.
-Határozottan igen. Veled akarok lenni és amelett a nővéremmel zenélni.
-Akkor nagy nap a holnapi. Boldog szülinapot Picúr. - mondta Tae és nyomott egy puszit Kitty hajába.
-Mi ez a Picúr, meg Picim? - kérdezte nevetve a lány.
-Hát pici vagy, szóval fogadd el. Te is tudod jól, hogy hívhatsz akárminek. Na jóéjt!
-Jóéjt Nyuszi! - mondta Kitty, majd mindkettőjüket hamar el is nyomta az álom.

Hello mindenki! Sajnálom, hogy mostanában ritkábban van rész, csak egyszerűen valamiért nem megy az írás. Ezért bocsi,de aki ennek ellenére is várja az újabb részt annak pedig köszönöm szépen, hogy itt marad és olvassa.

Nemsokára folytatom, addig is további szép életet.
~~Mika~~❤️

Sosem gondoltuk volna... *BTS* Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang