29FEJEZET

17 2 1
                                    

Befejezték mára a forgatást. Sokáig voltak itt és még nincs is kész a klipp. Holnap jön majd a tömeg jelenet meg az ilyen egyéb dolgok. A főnök nagyon jól elbeszélgetett Esztivel, miután látta, hogy Jimint sikerült rávennie a jelenetre. Igaz, hogy a fiú utána nem igazán érezte jól magát. 3 órán keresztűl Esztivel kellet neki hülyébbnél hülyébb nyugtatójátékokat játszania, hogy elmult a veszély, nincsen semmi baj,legyőzted a félelmeidet és hasonlók.

Kitty és a főnök kapcsolata már más volt. A nagyember eggyátalán nem szerette azt látni, ahogyan a két fiatal egymás kezét fogva álnak és beszélgetnek. Néha el is intézte a mai napon, hogy ne tudjanak annyi időt együtt tölteni. Taet elküldte néha ide oda Kittit pedig máshova rendelte. A lány mondjuk nembánta. Élvezte, hogy közben a többi taggal is jobban megismerkedhet.

Este 9 volt mire hazaértek. Mindenki elment zuhanyozni, majd aludni. Jiminéknél viszont egész máshogy alakúlt az este...

-Szivem... Igértél valamit. - lépett a lány mögé Jimin, miközben Eszti a tükör előtt álva fésűlködött. A fiú elkezdett apróbb puszikat nyomni szerelme nyakára éa közben átkarolta a derekát.

-Mit? - kérdezte kicsit ilyedten a lány.

-Szerintem azt pontosan te is nagyon jól tudod. Én megtettem amire kértél. Ugyanezt várom tőled is. - mondta Jimin és megfordította a lányt.

Kivette a fésűt a kezéből és a mellete lévő kis szekrényre rakta azt. Belekezdett egy mély csókba. Eszti igazándiból már nem tudott belőle szabadúlni, meghát az igéret szép szó, tehát belement a játékba. A csók közben odasétáltak az ágyhoz. Jimin óvatosan elfektette rajta a lányt, majd a nyaka felé hajot. Lassú és apró csókokat nyomott a nyakára és közben kezeit a polója alá vezette. Levette róla a polót, majd folytatta a puszilgatást mellkasától a hasa aljáig. Eszti közben a fiú hajával játszott. Tetszett neki ez az új fekete puha haj. Mikor a fiú elért Eszti hasa aljáig elkezdte ugyanest csinálni felfelé. Felért és elhajolt a lánytól. Levette a polóját. Kidolgozott hasa és izmos kezei izgalomba hozták a lányt.

-Szeretlek. - suttogta Eszti fülébe Jimin.

Egy két percen belűl már a gatyák is lekerűltek majd minden más is. Jimin nagyon óvatos és finom volt a lánnyal. Sokszor dicsérte, miközben lassal levette róla a textilleket. Minden mozdulatával valahogyan próbálta a lány tudtára adni, hogy szereti kívűl és belül is. Eszti sem volt másképp. Igen, lehet nem a legjobb ötlet maga az intim együttlét, mert kockázatos, de ha mindenki elővigyázatos, akkor egy igazi csoda az egész. A lány próbálkozott néha-néha lekapni Jimin nyakát vagy hasát egy-egy puszira, amit a fiú nagyon is élvezett. Kifejezetten tetszett neki, hogy a lány nem csak fekszik alatta, mint egy deszka és várja a gyönyört. Hát igen, Eszter is minden téren szereti, ha a dolgok kölcsönösen működnek. Nem féltek már semmitől és senkitől. Elég erős volt már ehez a kapcsolatuk, hiszen igen lehet azt mondani, hogy a két lélek egymásra talált.
Egy óra múlva végeztek az igazi teljes dns cserével. Kifáradtak, de élvezték, hogy végre egy magasabb szintre jutottak. Minden gátlás lehullott, és már tényleg nem volt olyan, amit ne látták volna, legalábbis mint fizikailag, azaz egymás testén.

-Eszti.

-Tessék?-kérdezte a lány és odafordúlt Jiminhez.

-Kérlek, ne menj el.

-Ezt nem én fogom megmondani. Ezt majd a nagyemberek eldöntik, de igérem, ha megengedik itt fogok melleted elaludni minden este.

-Csak aludni? - tette fel kacéran a kérdést Jimin.

-Jajj már. - ütötte meg játékosan és nevetve Eszti a fiút.

-Hát ugye tudod, hogy mostantól szerintem időd sem lesz aludni...

-Te-Tessék-akadt meg Eszti hangja.

-Jól hallottad. Mindig érezni akarlak, azaz minden este, vagy amikor csak lehet-mondta perverzen a fiú.

-Na jólvan hagyd abba kezdem magam úgy érezni mint a szürke ötven árnyalat és egy beteg anime keverékében-nevetett Eszti.

-Hát ha beteg anime nem is, de lehetek Mr. Grey... - bújt kicsit közelebb a fiú.

-Jolvan, de ha ilyen kötelekkel mert velem bármit csinálni megfolytalak-nevették el végül magukat az utolsó mondaton.

Jimin közelebb húzta magához, megcsókolta a lányt és hagyta, hogy az illata álomba ringassa.

Sosem gondoltuk volna... *BTS* Where stories live. Discover now