Mindenki mély csöndben állt. Eszti megilyedt, mert nem értette a helyzetet. Azt hitta, hogy valami rosszat tett, de a főnök arcán látszott a boldogság. Oda is ment a lányhoz.
-Mióta tudsz így énekelni? - tette fel a kérdést a férfi.
-Ömm... É-én? - kérdezte félve Eszti.
-Nagyon tetszik az énekhangod. Holnap reggel kérlek gyere megint a fiúkkal, csinálunk pár tesztet. - mondta a főnök és integetve kilépett az ajtón.
Jimin egyből odament a lányhoz és megölelte.
-Látod, mondtam én, nem leszünk mi soha többé külön-mondta a fiú.
-Jólvan lámpabúrám. - mondta nevetve Eszti.
-Jajj már, tegyél már ugy, mintha szeretnél légyszíves.
-De én szeretlek kis villanykörtém. - mondta Eszti és visszaölelte a fiút.
Kitty azért nem volt annyira boldog. Megjavította azt a dolgot, amivek mások reggel óta nem tudtak megjavítani, de még annyit sem kapott, hogy kössz. Ezt nagyon nem szerette. Amikor még a szüleivel élt ott sem tisztelte meg senki a munkáját. Elkeseredett, de próbálta nem mutatni. Persze Tae elől ezt nem tudta rejtegetni. Oda is ment a lányhoz, megkérdezze, mi nyomja a kis lelkét.
-Mi a baj? - kérdezte Tae.
-Mi lenne?
-Jajj, cica, látom hogy van valami. A tegnapi dolog vagy más?
-Jaj, a tegnapi nem a te hibád. Én voltam a fasz, mert nem meséltem el előbb. - mondta a lány miközben még egy kicsit javítgatta a szerkezetet.
Tae nem szerette így látni a lányt. Fel akarta dobni a kedvét és már tudta is, hogy hogyan. Megfogta kedvese kezét é elindúlt vele a műtüzet csináló gépekhez. Tudta, hogy ott biztosan nem lesz majd senki rajtuk kívűl. Azt is tudta, hogy a lány imádja az ilyen klassz dolgokat. Szóval elvitte és egy távirányító segítségével játszadoztak a tűzzel. Felvidúlt a lány. Szerette, hogy van egy ilyen ember az életébe, mint Taehyung. Azt is szerette, hogy csak két év van köztük, tehát még igazándiból egy szinten is voltak. Szeretett benne mindent, amit csak lehet egy emberben. Már éppen benne voltak a nagy játékban. Vagyis abban, hogy Kitty odateszi úgy a kezét, mintha ezt ő varázsolná. A következő pillanatban a láng nyagyobb lett és megégette a lány kezét. Sikerűlt neki mindkét tenyerét megégetnie. Semmi gond nem volt, mert ott volt az ő Rómeója, aki egyből szaladt egy kis hidegvízért. Az a gond, hogy azt nem értették, hogy hogyan lett nagyobb a láng, mikor ők el sem állították....
YOU ARE READING
Sosem gondoltuk volna... *BTS*
FanfictionMit kerestél ott? - kérdezte Eszti miközben dühében a kormányt csapkodta. -Semmi... - mondta Kitty duzzogva. -Mi az hogy semmi? Egy olyan férfival mászkáltál betegen aki híres és akárki meglát titeket lekapnak és vége mindkettőtök magánéletének. Ezt...