-Nos emberek bemutatom az új sminkesünket,Kim Yun-seo-t. Csak ideiglenesen van nálunk amíg nem találok egy állandó szakembert-mondta az új lány mögött állva a főnök.
Jimin tekintete lefagyott. Ott állt előtte a múltja, mellette pedig a jelene és reméljük a jövője is. A fiú nem érzett már semmit Yun iránt, viszont a lány azóta is a fiút kereste,hogy visszakaphassa. Igaz, hogy a lány szakított, de csak azért, mert kiköltöztek Amerikába. Úgy gondolta, most újrakezdhet mindent. Egy valami nem volt benne a számításaiban, Eszter. Már első pillantásra nem volt neki szimpatikus. Egyrészt Magyar, másrészt viszonylag magas, harmadrészt pedig Jiminnel van. Kihisztizte természetesen magának kiszemeltjét, hogy ő sminkelhesse, amíg Eszti próbálja összehozni a dalt. A fiú eléggé kényelmetlenül érezte magát, mert Yun folyamatosan feleslegesen is hozzáért.
-És hogy vagy? Minden rendben mostanság? - kérdezte a lány magas hangszinben.
-Megvagyok, kösz. - mondta közömbösen Jimin és próbált kitérni a lány felesleges érintései alól.
-Értelek. Najó, tudod jól, hogy nem az a fajta lány vagyok, aki titkolja amit akar-kezdett bele a mondanivalójába, közben le is ült-Tehát,kellesz nekem. Tudod jól, hogy csakis azért szakítottam veled, mert elköltöztünk. Én még mindig sze....
-Nem Yun, nem szeretsz ahogyan én sem téged. - vágott a szavába határozottan a fiú.
-De igen.miért vagy ilyen? - húzodott közelebb a lány miközben egyik kezét próbálta rácsúsztatni Jimin combjára, de egy másik kéz ebben megakadájozta.
-Szia, Eszter vagyok. Úgy gondolom ha nem szeretnéd, hogy kettétörjem a kis nádszál kezedet akkor most azonnal dugd vissza a zsebedbe-lépett oda dühösen Eszti.
-Áhhh, szia. Jimin volt.... Vagyis hát inkább MOSTANI barátnője. - jelentette ki gúnyos hangon Yun.
-Ja értem. Hármas kapcsolat aranyom vagy mi? Szerintem le kéne kopnod, mint a festék vagy csöndben meghúzni magadat, mint egy prosti akit nem elégítettek ki. - mondta határozottan és gúnyosan Eszti.
Yun eléggé megsértve elhagyta a helységet. Csak úgy kiviharzott az ajtón. Jimin felált, hogy megölelje párját, de ezt nem engette neki Eszti.
-Most ne. - mondta és kibúlt az ölelésből a lány.
-Ne mond már, hogy azt hiszed történt valami? Szivem ne legyél már ilyen.
-Nem igazán ellenkeztél, amikor meg akarta fogni a combodat.
-Mert tudtam, hogy úgyis itt termesz 3másodperc alatt.
-És ha nem íg,ylett volna akkor hagytad vomta, hogy akár a pólót is levegye rólad vagy mi? - kérdezte már egyre dühösebben Eszti.
-Jajj ne már. Nem így értettem. Csak azt mondom, hogy Yun a múlté-próbálta nyugtatni Jimin a barátnőjét, de úgy látszik ezt még gyakorolnia kéne.
-A múlté? Áhh értem, tehát neked ő a múlt én vagyok a jelen és van egy jövő?Mi hárman vagyunk a császári ágyasaid és azt hívod éppen akihez kedved van? Hát rendben kedves Park Jimin császár, a jelen most elmegy egy kicsit világot látni. - mondta dühösen és gúnyosan Eszti miközben ment volna ki az ajtón, ha Jimin nem fogja meg a karját.
-Miért így dolgozod fel ezt?
-Pszihológus vagyok. Az a munkám, hogy megértsem mindenki fasságát és több álláspontot szemléltessek. Majd ha átgondoltam mindent jövök. Most eressz-mondta idegesen Eszti miközben Próbált kiszabadúlni a fiú erős szorításából,de mindhiába.
Jimin erősen fogta a lányt. El nem engette volna, mert tudja vissza nem jönne többé. Magáhozhúzta, majd leült ölében a lányal a mögöttük lévő székre. Igaz, hogy Eszti dühös volt, de nem Jiminre, csak meg akarta egy kicsit leckéztetni. Jimin nehezen kezelte az ilyen helyzeteket, de próbált nyugodt maradni. Megcsókolta a lány, aki finoman, de visszacsokólta.
-Ne legyél ilyen baba, nem úgy értettem ezt a múlt, jelen, jövős dolgot. Csak... - folytatta volna Jimin, de nem bírta. Nem tudta, hogy mit is mondjon. Elálta a szava, mert könnyek jelentek meg inkább a szemeiben.
-Jimin, nem haragszom, de ne is sírj kérlek. Csak máskor kérlek figyelj oda, rendben? - nyugtatta meg a lány, majd szorosan magához ölelte Jimint.
Jimin ezt természetesen viszonozta, majd meg is nyugodott.
-És amugy hogy haladsz a dallal? Mi van a rap résszel? -kérdezte Jimin miközben kivált az ölelésből.
-Nos,nemtudom mit kezdjek vele. Most így belegondolva, a solo karier nem valami felemelő dolog. Kéne valaki mellém.
-És kire gondoltál? Esetleg Suga, Rm, Jhope?
-Nem, lányokkal akarok lenni életke. - mondta Eszti miközben belesimított Jimin hajába.
-Nos... Gondolom Kitty nem tud...
-KITTY.Ez az. Ő kell nekem. Nemtudom hogyan, de velem kell hogy legyen. Nagyon jól rappel. Köszi szivem. El is megyek megmondom neki élőben. Szia. - mondta hadarva Eszti a gondolatait.
Még egy utolsó gyors puszit nyomott a fiú szájára majd elindúlt a Han folyóhoz. Mielött még elinsúlhatott volna valaki beszált mellé a kocsiba.
-Kérlek, had menjek veled. Beszélnem kell vele.-mondta remegő hangon Tae.
-Gyere, hátha jobban fog örülni az ajánlatomnak-mondta Eszti majd elinditotta az autót.
Mindketten idegesen, de boldogan haladtak az úton. Remélték, hogy a lányt végre visszahozhatják a boldogság útjára.
YOU ARE READING
Sosem gondoltuk volna... *BTS*
FanfictionMit kerestél ott? - kérdezte Eszti miközben dühében a kormányt csapkodta. -Semmi... - mondta Kitty duzzogva. -Mi az hogy semmi? Egy olyan férfival mászkáltál betegen aki híres és akárki meglát titeket lekapnak és vége mindkettőtök magánéletének. Ezt...