53FEJEZET

8 0 0
                                    

-Hallod Kook igyunk már valamit! - kiabált át a szobából Kitty.

Ma csütörtök este van és mire másra lenne is jó egy utolsó este, mintsem egy jó ivászatra. Tegnap este nagyon jól szórakoztak, Kook bátyjával együtt a játékteremben. A lány igaz, életében jen sokszor volt ilyen helyeken,az ő képessége a Pac-Man-be kimerűl. Azonban tegnap este minden gyermeki vágyát kiélhette a fiúk mellett. 2-3 órát játszhattak, majd elmentek még egy kis pizzázóba is és mire hazaértek hajnali 1 lett. A mai nap a tengerparton sétálgattak, ott is ebédeltek egy kis étteremben, aminek teljesen amerikai stílusa volt. Mostmár este 7 felé jár az idő és Kitty úgy gondolta az utolsó estét meg kell "szentelni".

-Ihatunk. Asszem van itthon valami bor vagy ilyesmi.-magyarázott a másik szobából a fiú.

-Elmehetünk venni is-ment át mostmár Kook szobájába.

-Akkor menjünk, de kérlek szólj Tae-nek. Tudod, hogy nem szereti ha iszol-próbálta finoman közölni Kook.

-Nekem ne mondja meg mit csináljak-háborodott fel Kitty.

-Csak szólj neki kérlek. Nem akarom hogy nagyon aggódjon.

-Jó... - egyezett bele a lány

Kiment a szobából be a vendégszobába és tárcsázta is párját.

-Sziaaaaaa Kicsim! - köszönt Tae

-Szia... annyit akarok mondani, hogy ma este iszunk Kookkal és mondta hogy szóljak-hadarta el Kitty

-Ohh...O-okés. Csak ne igyál sokat és vigyázz magadra-mondta csalódottan a fiú.

-Okés akkor holnap. Szia baby-köszönt el Kitty majd bontotta a vonalat.

-Nem vagy valami kedves-állt meg az ajtónak támaszkodva Jungkook.

-Most nem,de holnap a nyakába ugrok. - nevetett a lány.

-Hiányzik már ennyire?

-Uhum...

Ezután a két fiatal el is indult a legközelebbi kisboltba, ahol vettek is 2-2 sojut és egy üveg bort. Hazaérve már este kilenc lett, így neki is fogtak. Kook bátyja nem volt otthon dolgozott így a nagy ház csakis az övék volt. Elindítottak valami kis zenét és iszogatás közben beszélgettek. Mire már beütött a 2 soju és a fél bor éjfél felé járhatott az idő. Már minden idióta téma szóbajött, már az éneklés sem maradt el. Kook még elővett 2 üveg pezsgőt ami meg aztán már tényleg beütött. Szóval igazából hajnali egykor már csak próbáltak talpon maradni.

-Na jó hallod Kookie szerintem el kéne menni aludni-nevetett Kitty.

-De... Fel... Kell hívnom Taehyungot-nevetett ugyan úgy a fiú.

-Na de most na mert? - akadt ki a lány a földön ülve.

-Hogy megmondjam iszonyatosan dögös csaja van. - vett fel a fiú egy csábos hangot.

-Te is helyes vagy de Taehyung sokkal dögösebb és imádom a cuki szemeit meg a mosolyát és ah nagyon hiányzik. - kezdett el könnyezni.

-Nyugi-állt fel tök normálisan Kook-szerencse hogy kb 10 perc múlva ittvan-mondta a fiú és segített felállni a lánynak.

-Mivan? - értetlenkedett Kitty.

-Nem vetted észre, hogy én egy kortyot sem ittam? Mind a lefolyóba végezte. Amint El kezdtünk inni szóltam Taenek hogy jöjjön el. És most pedig ez a hang üzenet átment. - magyarázott értelmesen Kook míg a lányt leültette egy fotelba.

-Szóval átbasztatok-szipogott a lány. - azért ez nem szép dolog. Mondjuk tényleg hiányzik...

-Tudom. Én felmegyek aludni, kb egy 5 perc és jön. Jóéjt hugi-adott puszit a lány fejére Kook és indult is fel az emeletre.

Kitty próbálta rendbe szedni egy kicsit magát, hogy ne egy részeggel álljon szembe Tae, de ennyi alkohol mellett nem volt könnyű. Csak sírt és nevetett egyszerre és próbált felállni, de mindig visszaesett. Egyszer csak kattant a zár és nyílt az ajtó. A lány mozdulatlanul ült törökülésben abban a fotelban, ami pont az ajtó felé van fordítva. Tae szép lassan belépett a félhomályba, levette a kinti cuccait, lerakta a táskáját majd rámosolygott barátnőjére.

-Szia picúr-nevetett miközben közelebb ment a lányhoz.

-Szia... miért? - nézett a fiúra aki már előtte gugolt.

-Hát baby-vett fel egy mély hangot Tae-én nem bírom ki nélküled.

-Oké ez nagyon nyálas ezt ne-nevetett Kitty.

-Tudom, de legalább nevetsz. És ez hiányzott.

-Amúgy ez a baby becenév nem is rossz. Mármint ezt nagyon szeretem-húzta össze magát a lány.

-Hát akkor ha csak ketten leszünk mindig így foglak hívni baby.-mosolyodott el a fiú-Mennyit ittál?

-Nem sokat eskü. Volt 2 soju fél üveg bor meg... meg egy pezsgő... vagy ez sok? - értetlenkedett Kitty.

-Dehogy az. Csak úgy ülsz itt, mint egy szétcsúszott alkoholista. - nevetett Tae.

-Látod megint bántasz.

-Ez csak vicc volt és ezt te is tudod. Csak azt akarod, hogy ölelgesselek mi?

-Nem tévedsz. Akármit is tettél nagyon hiányoztál és igazából megértettem, hogy nem azt akartad mondani. - mondta megbánóan Kitty.

-Semmi baj én is bocsánatot kérek. Nem akartam ezt.

-Még valami. Gyere közelebb-húzta fel magához egy csókra Kitty,amiben minden érzelme benne volt. Még egy könnycsepp is legurult arcán. - Boldog szülinapot.

-Köszönöm. - puszilt rá ajkaira Tae.

Sosem gondoltuk volna... *BTS* حيث تعيش القصص. اكتشف الآن