48FEJEZET

10 1 2
                                    

-Taje, Taeje nézd mit taptam-ugrándozott Taemin, Tae kisöccse a karácsonyfánál.A huga és az unokatestvérei is mind nagyon örültek az ajándékoknak. Mivel még kis kölykök, Kitty mindegyiküknek vett egy-egy óriás buborékfújót. Éppen mindegyik kis rosszaság azt fújkálta,a felnőttek pedig a konyhában beszélgettek. Ott volt mindenki, nagyszülők, unokazestvérek, sógorok és meg egyébb rokonok, tehát a Kim család háza tele volt jókedvel.

-Kitty, mond csak, te és Tae sokáig tervezitek, vagy csak egy futó kaland az egész? - kérdezte Tae nagybátyja, akinek látszólag nem volt szimpatikus a lány.
-Nemár ezt el ne kezdjétek... - mondta Tae az asztalnál ülve.
-Csak egy egyszerű kérdés volt... - védte magát a férfi.
-Igen, én sokáig tervezem. Tudja engem ellökött magától a családom és azt hittem, hogy már soha többé nem lesz,de egyetlen egy személyben megtaláltam a "családomat". Még pedig benne-karolta át Kitty a fiúját.

Egy percig ilyen néma csendben álltak, majd Kitty inkább kisétált a kertbe. Tae persze perceken belűl felkapta a kabátját és ment is ki.
A lány éppen egy kis padon ült nagy kabátjában egy képet szorongatva. Leült mellé és át is karolta.

-Ők kik? - tette fel Tae a kérdést a képet nézve.
-Ő a legjobb barátom Chloe akiről már meséltem. Aztán itt van a 3 Eszter barátnőm, Szinti, Lili, Gergő, Rena, Szonja. Van pár, akikkel már sajnos nem beszélek, például vele,ő Virág,de mindig is a szívemben lesznek, mert valaha ők is boldoggá tettek. Ők azok az emberek akik átsegítettek és segítenek mindig, ahogyan én is őket- magyarázta aranyosan a lány.
-Mostmár én is itt vagyok neked. Tessék-adott oda egy kis piros dobozt Tae-ez a tiéd!

Kitty érdekesen nézett egy percig de aztán kibontotta a kis dobozt. Amint kibontotta elé tárult pár apro közös kép Taeel. Az első randi, az első ottalvás,az első strand, az első hogolyózás és még hasonlók.

-Ohh ezek nagyon aranyosak. Köszönöm szépen. A te ajándékod ott van a fa alatt, ha érdekel.

A fiúnak nem is kellett több. Berohant elvette a nagy zöld dobozt majd gyorsan kifutott újra Kittihez. Kibontotta és érdeklődve nézte, hogy egy eggyen Gucci polot  kapott a lánytól, amire az volt írva, hogy Nyuszi és Picur.

-Úristen szivem ez nagyon tetszik! - ugrándozott Tae majd odahajolt egy csókért a lányhoz

Jiminéknél

Gyerekek sehol csak egy kis család az asztalnál. Eszti és Jimin szülei meglepően jól kijöttek egymással, ami persze egy nagyon jó hír volt. Néha azért volt egy kis félreértés, de látszólag jól elbeszélgettek. A végén a két fiatal mosogatott el vidáman, mivel egy jó karácsonyt zárhattak le.

-Szerintem ezt faszán megcsináltuk. - jelentette ki Eszti míg a tányérokat pakolta.
-Mint mindig mindent. - helyeselt Jimin.
-De komolyan szerintem életemben nem volt ilyen jó karácsonyom. Régen volt olyan, hogy meg se ünnepeltük. Most meg váuu nagyon furcsa.
-Elhiszem. Hát a banda mellett nekem sem volt ám mindig normális karácsonyom. Álltalában együtt töltöttül eddig, de most szerencsére hazaengedtek minket. Már hiányzott a családi légkör.
-Uhh hát te aztán nagyon szeretheted őket-nevette el magát Eszti-én tiniként örültem volna, ha nem láttam volna őket.
-Azt elhiszem-nevetett már Jimin is.

Már csak egy tányért kellett feltenni a polcra, azomban a lány kiejtette a kezéből és össze is tört. Gyorsan a hasához kapott, míg Jimin már készenlétben állt mellette.

-Eszti hallod mi az? - kiabált már szinte.
-Nem... - ennyit mondott, majd berohant a wc-be, mivel úgy látszik visszajött a kis vacsora. Jimin végig ott állt és a hátát simogatta.
Egy vagy talán két perc néma csend után a lány megszólalt.

-Ugye, előzőleg védekeztünk...?

Sosem gondoltuk volna... *BTS* Where stories live. Discover now