46FEJEZET

18 2 0
                                    

December volt, már mindjárt karácsony. Itt az ideje a beígért szünetnek.
A fiúk túrnéja januárban fog majd elkezdődni, mivel az előtt még lesz a karácsony,hold újév és még hasonlók.Ezeket a napokat pedig kötelességük a családdal tölteni.
A mai napon mindenki pakolt, készüldődött hazafelé. Kitty Taeel és a családjával tölti az ünnepeket, Eszti pedig ugyan így, csak Jiminékkel. Igaz, hogy Eszti szülei nem hagyák, hogy a lányuk nélkülük töltse a karácsonyt. Hát mit volt mit tenni, a két család együtt fogja tölteni az ünnepeket. Persze nem lesz teljes a család Kitty nélkül, viszont mivel Eszti az igazi lányuk előbb az ő párjának családját akarják megismerni. Ami valahol persze eléggé érthető.
Már sokan elmentek, kivéve Jungkookot, Jimint és Esztit, akik Busanba mentek. Na meg persze itt volt még Suga, Tae és Kitty, akik pedig Daeguba mentek.
Együtt közösen mentek ki a reptérre, mivel körülbelül ugyan akkor indúltak a gépeik.
A Daegui járat egy negyed órával előbb indúlt, így egy kis várakozás után a három jómadár el is köszönt a többiektől, majd felszáltak a repülőre.
Jungkook ebben a maradék negyed órában mesélt egy keveset a testvéréről, akit nagyon szeret, mivel miatta tudta elkezdeni a zenei karrierjét, ezért magyon hálás is neki.
Mikor már felszálhattak a gépre, el is indúltak, hogy elfoglalhassák a helyüket.
Egy sorba kérték a jegyület és mivel egy sorba három szék volt, pont jól jött ki a lépés. Viszont nem ám a sima osztályon utaztak. Aki megteheti, az az első osztályon utazik, így ők is oda vettek helyet.

-Izgulsz? - kérdezte Jimin Esztit.
-Egy kicsit a szüleim miatt.
-Nem lesz semmi baj. Jól ki fognak jönni mindenkivel. - mondta a fiú és egy gyors puszi után álomra hajtott a a fejét.

Egy óra múlva le is szált a repülő, majd az utasok is kiszáltak. Visszakaptká a csomagjaikat és elindultak a kijárat felé. Jungkook egy ből észre vette a bátyát, ezért gyorsan elköszönt a pártól és szaladt is a testvéréhez.
Jiminnak és Esztinel még várniuk kellett a szülőkre. Direkt arra a gépre szálltak, ami hasonló időben ér ide, mint amikor Eszti szülei.
Nem is kellet szokat várniuk, az említettek meg is érkeztek nagy csomagokkal. Eszti már előre félt, mit fognak szólni a dolighoz, mivel a szülei egy kicsit talán rasszisták.... de csak egy ici-picit.

-Hadd vegyem el asszonyom-mondta Jimin eszti anyjának,aki pedig szívesen át is adta a csomagot.
-Üdv, a nevem Gyula, Eszti édesapja. Ő pedig az anyja, Marika. - nyújtotta a kezét az apa, Jiminnek.
-Üdv. Park Jimin vagyok, eszti barátja. - mondta, majd mindenki elindult ki a csomagokkal.
Jimin fogott is gyorsan egy taxit, amibe be is lakoltak, majd be is ültek.

-Mond csak Esztike, mikor is ismerkedtetek meg? - kérdezte Marika.
-Hát egy pár hónapja, azaz már igazándiból fél éve.... majdnem egy éve. - akadozott a lány.
-Aha, értem. És mikor akartál minket erről tájékoztatni, hogy egy koreaival jársz? - és megtörtént a kérdés, amitől a lány rettegett.
-Ohhh, asszonyom, szerintem a lánya egy igazán csodás ember. Kérem ne legyen rá mérges, amiért nem szólt kettőnkről. Az én hibám. Nekem kellett volna már egyből személyesen bemutatkoznom és engedélyt kérnem maguktól. Nagyon sajnálom. - mondta Jimin, miközben megfogta Eszti kezét.
-Marika, nincsen ezekkel a fiatalokkal semmi baj. Nyugodj meg. - csitította le Gyula a feleségét, amire mondenki felnevetett.
Meg is érkeztek Jiminék eléggé nagy házához. Fehér volt, két emeletes, kis kertel. A szülők már valószínűleg várnak a többiekre, ezért mindenki seperc alatt be is ment a házba.

-Omma, Appa megjöttünk-kiabált eggyet Jimin, amire egy hölgy szalad ki.
-Ohhh Yeon-in! - ölelte meg őt az anyja.
-Anyu, bemutatom a barátnőmet Esztert. - mondta a fiú és Eszti kilépett mögüle nyújtva a kezét, smit sz anyuka el is fogadott.
-Nagyon örülök, hogy megosmerhetlek lányom.
-Én is asszonyom.
Majd ezek után a szülők is bemutatkoztak egymásnak és mindenki elfoglalta a helyét. Eszti szülei a vendégszobában, Jimin és a lány pedig a fiú szobájában.
Még mindig kint voltak poszterek, idézetek, képek a falon, ami egy kis tinire emléksztette Esztit.

-Girl's Generations fan voltál? - nevetett Eszti a poszterre mutatva.
-Még mondig az vagyok-nevette el magát Jimin.
-Kedvenc tag?
-Ő-mutatott egy igazán szép lányra Jimin-Tiffany.
-Áhh értem,tehát az ilyen típusú lányok jönnek be neked... Oké értettem-játszotta a megsértődöttet Eszti.
-Nem! Nekem mostmár TE jössz be-emelte ki a "te" szót Jimin, majd az ágyára borúlt a lánnyal együtt nevetve.
Csókcsatáztak egy keveset, mivel még volt egy kis idejük a nagy közös vacsoráig.
Mindketten, de legfőképpen Eszti azon imádkozott, hogy ne legyen semmi balhé a két család között...

Sosem gondoltuk volna... *BTS* Where stories live. Discover now