49FEJEZET

16 1 0
                                    

-Ne-nemtudom-akadt meg Jimin hangja hírtelen.

Igaz előzőleg tényleg már nagyon a határokat feszegették...vagyis Jimin nem bírta már ki nagyon... szóval megeshet, hogy nem... védekezdtek.

-Ji-Jimin... Szerintem venni kéne egy tesztet... Mert ez így nem lesz jó. - mondta Eszti, miközben feltápászkodott fiúja segítségével a földről.
-Jó... Holnap nyitnak az üzletek az lesz az első, hogy elmegyünk egy tesztért, de ne aggódj nem lesz gond. Hidd el. - ölelte át Jimin a lányt. - Menjünk aludni. Persze, csak ha már tényleg jobban vagy.
-Jobban vagyok... Azthiszem. - válaszolta a lány, majd elindultak ki a mosdóból fel az emeletre Jimin szobájába. Eszti befeküdt az ágyba, viszont Jimin még lement egy kevéske vízért, hátha szükség lesz rá. Visszafele menet a lépcsőn megállította őt az édesanyja.
-Szivem, ugye nem történt semmi? - kérdezte az aggodó anya.
-Nem dehogy... Vagyis még nemtudom.
-Tudod jol, hogy nem bánom, ha gyermeked lesz, de akkor tudnod kell, hogy a karrierednek annyi.
-Anya, miért lenne a karrieremnek annyi? - értetlenkedett a fiú.
-Egy gyermek sok időt igényel és nem hiszem, hogy az anyja képes lenne egyedül nevelni. Nem azt mondom, szimpatikus és okos lány, de lássuk be lehetőség szerint ketten kell nevelni egy gyereket, nameg elég hamar híre menne, hogy neked van egy titkolt fiad vagy lányod. - zárta le a monológját.
-Anyu... Nem lesz gond. Igérem, ha be is csúszik egy gyerek gondoskodni fogok róla. - mondta Jimin, majd egy homlok puszit adva anyukájának elindult vissza a szobába.
Mikor visszaért Eszti már aludt, így letette a vizet, majd melléfeküdt.
-Jimin? - szólalt meg álmosan a lány.
-Felébresztettelek?
-Nem, csak... Ugye ha most "baj" lesz, attól még ugye ittmaradsz velem... - tette fel félve a kérdést.
-Ezen még csak ne is gondolkozz, mert a válaszom mindig az lesz, hogy igen. - váltottak egy gyors puszit, majd mindketten elaludtak.

Másnap

-Azt szeretném kérni. - mondta Eszti rámutatva az első terhességi teszre.
Jiminnel az oldalán kiléptek a gyógyszertárból, majd elindultak hazafelé. Otthon az volt az első, hogy felmentek az emeleti mosdóba, vagyis csak Eszti, Jimin pedig kint várt az ajtó előtt.

-Ji-Jimin... - remegett meg az ajtó másik oldalán Eszti hangja.

-Bejöhetek? - kérdezte a fiú, de erre az ajtó nyitódását kapta válaszént.
Eszti a mosógépen ülve fogta a pozitív tesztet a kezébem és közben az első könnycsepp is megjelent az arcán.

-É-én nem a-akartam. - sírt fel Eszti

-Nem a te hibád édes-simított arcára a fiú.

-De-de most mi lesz? Nem tudunk most bevállalni egy gyereket. Arra vigyázni kell gondoskodni, meg eleve lehet nem leszek jó anya meg...

-Na ezt fejezd be! - szakitotta félbe Jimin. - Nem leszel te rossz anya! Figyelj, van ilyen, amikor egyszerűen véletlenül becsúsznak a dolgok. Tudom, hogy nem vagyunk annyira régota együtt, viszont szerintem nem is ez a lényeg. Szeretlek és a gyermekünket is szeretni fogom. Lehet, hogy az elején nehézkes lesz, de idővel majd mindent megoldunk. Kérlek, csak bízz bennem. Kérek gyorsan időpontos egy magán nőgyógyásztól és el is megyünk, hogy biztos-e. Addig is maradj itt és nyugodj meg. - adott egy csókot a fiú, majd már nyult is a telefonjáért és kisétált.

Eszti egy kicsit kétségbe volt esve... Viszont mikor Jimin pár perc múlva visszajött, hogy pont van egy kis ideje az orvosnak és oda tudnak menni, kicsit valamiért megnyugodott. Talán azért, mert a fiúja egyből amint baj lett intézkedett. Mikor odaértek egyből be is mehettek, majd a lány fel is feküdt a székre.

-Jónapot kisasszony. Hallottam a hírt. Kérem vegye le a fehérneműjét és akkor meg is nézzük, hogy bővülni fog-e a család.

Eszti követte az utasításait, de mivel Jiminlátta, hogy kicsit kényes neki a helyzet természetesen megfogta a kezét. Az orvos el is kezdte a "behatolást",majd pár perc múlva megszólalt...

-Gratulálok! Maguknak gyermekük lesz, az egyszer biztos. - mondta az orvos, majd odaadta a papírokat.

Eszti gyorsan felöltözött, elköszöntek és már mentek is.

-Most azért ez kicsit fájt. - mondta Jimin.

-Micsoda?

-Más is volt benned... - nevette el magát, mivel Eszti egy ütéssel válaszolt erre.

-Felhívom Kittit. - mondta Eszti miközben beültek a kocsiba.

-Szia! Valamit el kell mondanom...

Sosem gondoltuk volna... *BTS* Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang