💊Az alkony zóna💊

10.5K 353 8
                                    

Mindenem fájt és nagyon nehezen kaptam levegőt. Kis ügyetlenséggel, de sikerült leszednem a nyakamról a bőrövet és elkezdtem felöltözni. Mikor felálltam láttam, hogy véres maradt a lepedő, tehát megint felszakadt egy seb az oldalamon. A kuncsaft a tárcájában matatott majd egy nagy köteg pénzt nyomott a markomba és megpaskolva az arcomat elment. Igen, prostituált vagyok, de nem önszántamból. Az apám túl sok pénzt kért kölcsön az Alkony Zóna nevű bártól és idővel úgy felhalmozódott az adóssága, hogy inkább oda adott engem. A legkissebb fiát. Három bátyám van és már mind a három felnőtt. Néha meglátogatnak és próbálnak érdeklődni a kiváltásom felől, de a stricim nem akar elengedni ugyanis az ártatlan külsőm sok pénzt hoz a konyhára. De ez a külső már rég egy romhalmaz. Az egész tele van karmolásokkal, zúzódásokkal és néhol még vágásokkal is, mivel minden héten kifogok legalább két pedofilt. Ez jut nekem. Kín, gyötrelem és szenvedés.
Nagy nehezen levánszorgok a parkolóba és egy padon várok. Mikor végre megjelenik akire vártam neheten felállok. Egy vörös hajú fiú jött le trikóban és fekete bőrnadrágban. A prosti kollégám volt az, Mars. Ő szokott elvinni az ügyfeleimhez mivel neki van jogsija.
- Juj, szegénykém! Már megint kikaptál egy pedofilt? - nézett végig rajtam. Fáradtan bólintottam és beültünk a kocsiba, ami nem a miénk hanem a stricinké, King - é. Egy igazi rohadék. Ha tehetné az összes pénzt kipréselné belőlünk. Kicsal belőlünk heti 20,000 dollárt, hogy cserébe tetőt adjon a fejünk fölé. Hozzáteszem, hogy ez a tető inkább egy drogbarlang. Sok prosti él ott rajtunk kívül és mind összetartunk. Az idősebbek szerint testvérek vagyunk, együtt szenvedünk az életért. Kiskoromban sokszor álmodtam a szerelemről, de erről már jobb ha lemondok.
Eleredt az eső mire vissza értünk. Befutottunk, de én még így is átfagytam. Odabent egy szűk lépcső vezetett fel a szobákba. A szobatársam még nem volt ott. Gondolom épp ügyfélnél van. Fáradtan bedőlök az ágyba és magamra húzva a takarót próbálok felmelegedni mivel nincs fűtés. Viszont egy rossz szavam se lehet, különben King kidob. És az emlegetett szamár épp most lép be az ajtón mézes - mázas vigyorral az arcán.
- Szia, szépség!

Vér és vágy (Befejezett)Where stories live. Discover now