🏰A birtok🏰

5K 261 11
                                    

Igor pov.
Megszeppent. Olyan kis cuki. Az elpirult arca, az ujjait tördelő vékony keze, egyszerűen tündéri. Vajon mi járhat a fejében? Bárcsak tudnám. Most viszont inkább felöltözök és szólok Rogernek, hogy hozzon neki ruhákat. Ő csak ül az ágyon és lesi minden mozdulatomat. Ennyire tetszenék neki? Majd később kiderítem.
- Roger mindjárt hoz neked ruhákat. Egész nap azt csinálsz, amit akarsz, de éjjel velem alszol és azt teszed, amit én mondok, érted? Nem számít milyen kemény, nem számít mennyire durva, világos? - minden kérdésemre egy félő bólintás volt a válasz. Dícséretképp nyomtam egy finom puszit az arcára, majd kimentem a szobából.

Vladimir pov.
Csak úgy kiment és itthagyott. Megszoktam ezt a fajta viselkedést így nem zavart annyira, de azért rosszul esett. Talán 5 percig ültem magamban majd az ajtó kinyílt és egy vörös hajú férfi lépett be. Az arcán valami furcsa komolyság ült, mintha semmi érzelmet nem mutatna.
- Jó reggelt, Vladimir! Hoztam neked ruhákat. Igor azt üzeni, hogy pontban délre legyél az irodájában, de azt a ruhát vedd fel, ami az ágy alatti dobozban van. - mondta érzelemmentes hanggal. Tehát apucit Igornak hívják? Milyen férfias név!
- Igornak hívják?
- Igor Rowling. Miért? Nem mutatkozott be neked?
- Azt... Azt kérte, hogy hívjam apucinak. - látszólag meglepődött, de egy pillanat alatt újra olyan lett mint egy élő báb.
- Öltözz, aztán gyere le reggelizni! - ezzel kiment az ajtón. Hirtelen olyan kíváncsi lettem, hogy milyen ruha van a dobozban. Kivettem az ágy alól egy fekete dobozt és kinyitottam. Leesett tőle az állam. A dobozban egy szexi, fekete bőrszerkó lapult és hozzá egy szexi maszk. Úgy látszik, hogy apuci elég perverz, de ez csak jóképűbbé teszi. Voltak már ügyfeleim akik kedvéért beöltöztem különféle jelmezekbe, de ez inkább tűnt sztriptiz szerkónak mint jelmeznek.

 Voltak már ügyfeleim akik kedvéért beöltöztem különféle jelmezekbe, de ez inkább tűnt sztriptiz szerkónak mint jelmeznek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Merész volt, de az igazat megvallva tetszett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Merész volt, de az igazat megvallva tetszett. Sokkal jobb volt mint macskanőnek öltözni miközben egy Batnam állarcos erősen folytogat dugás közben. Kezdtem várni, hogy dél legyen.

Vér és vágy (Befejezett)Where stories live. Discover now