Vladimir pov.
Sötét van. Lassan már teljesen elvesztettem az időérzékemet. A testem nagyon kihűlt mivel egy szál ruha sincs rajtam. Az ágy alattam már ragad a vértől és az izzadtságtól. Mivel Steve, a bandatagok, sőt még az apja is, óraszámra erőszakolnak meg. Volt már, hogy hatan egymás után. De nem szabad! Nem adhatom fel! Hisz valahol odakint van az én Apucim, aki biztos, hogy értem jön. Csak ő rá számíthatok. A mély gondolataimból az ajtó nyitódása ébresztett fel. Steve volt az. Leült mellém az ágyra és elkezdte a nyakamat cirógatni.
- Hagyd abba! Inkább csak dugj meg és essünk túl rajta! - könyörögtem sírva.
- Nyugi, baby! Nem akarlak megdugni! Legalábbis most nem! Csak látni akartalak! - hajolt közelebb mire én elhúzódtam tőle. Már amennyire a kötések engedték. Mikor melátta, hogy félek tőle, mintha aggódást véltem volna felfedezni a szemeiben. Elkezdte egy késsel levagni a kötéseket. Nagyon megkönnyebbültem mikir vegre behajlíthattam a térdemet és mozgathattam a karomat, de mikor észbe kaptam azonnal az ágy legtávolabbi sarkaba húzódtam.
- Nyugi! Most már nem fogom engedni, hogy bárki megdugjon. Gyere! Megmutatom hol tudsz lefürdeni. - intett, hogy kövessem, de nekem eszembejutott valami, ami talán fontos.
- Nem tudok járni! Vagyis hát tudok, csak... Nagyon fáj. - mondtam mire visszasétált és menyasszonyi pózban felkapott a karjaiba.
- Na, gyere, babám! - szorított magahoz. Nem tudtam mire vélni ezt a kedvességet mikor ő volt az első, aki megerőszakolt. Mindenesetre a forró zuhany jól esett. Utának kaptam tiszta ruhákat. Annyira jól esett, hogy végre takar valami. Steve a homlokomra tette a kezét majd bevezetett egy szobába. Takaros kis hely volt, egesz szolídan berendezve. Befektetett az ágyba és gondosan betakart.
- Pihenj. Ma már senki sem fog zavarni. - mondta majd felállt. Azonban hirtelen az ajtó kicsapódott es Steve dühös apja lépett be.
- Te meg mit művelsz?! - ordította mire én csak jobban összehúztam magam.
- Életben tartom!!! Szerinted Gonzales meg fogja venni, ha használhatatlan lesz?!
- Ez nem a te dolgod, fiam! Kezdem azt hinni, hogy te beleszerettél ebbe a fiúba! - hogy mit mondott? Steve belém? Lehetetlen! Hiszen Steve becsapott engem és elrabolt. Igor szeret engem és biztosan keres. Istenem hol lehet most? Talán keres. Ki tudja? Steve apja még vetett rám egy utolsó pillantast majd mellém lépett és a hajamnál fogva megemelt.
- Zűrös egy kurva vagy, de remélem megéri! - majd visszadobott és kiment az ajtón. Steve visszajött mellém és rámhúzta a takarót.
- Aludj egy kicsit! Bezárom a szobát! Szép álmokat, baba! - nyomott egy puszit a homlokomra majd bezárta az ajtót és leült olvasni. Fogalmam sincs, hogy miért viselkedik így, de jobb mintha megerőszakolna. A meleg takaró és a puha párna hatására hamar elnyomott az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vér és vágy (Befejezett)
RomanceEgy szerencsétlen, elveszett lélek és egy kőgazdag, jóképű maffiózó. Egy nap a sors keresztezi útjukat és valami olyasmi szövődik köztük, amit senki sem kèpes elszakítani.