Vladimir pov.
Megcsókolt. Miért történik ez? Én túlléptem rajta, ott van nekem Steve. Bármennyire is akartam az ajkait, utolsó lelkierőmmel sikerült eltolnom magamtól.
- Ezt nem szabad.
- Miért nem, napsugaram? Hisz szeretjük egymást és...
- Apuc... Igor! Nekem van valakim. - böktem ki azt, amitől meg akartam kímélni. Az arcáról lehervadt a mosoly és elengedte az arcomat.
- Értem. Hogy hívják a szerencsés lányt? - kérdezte mire én lehajtottam a fejem. Már ebből megértette, hogy nem lány, hanem fiú.
- Én saj...
- Nem! Ne sajnáld! Túlléptél mindenen, ami a múlt és ez így helyes. Én sajnos nem tudtam. Egyszerűen nem bírtalak elfelejteni téged. Minden áldott nap abban reménykedtem, hogy ha kinyitom a szemem te ott leszel mellettem és hozzám bújsz, de minden reggel a hideg magány fogadott. Nem bírok nèlküled létezni Vladimir. Tudom, hogy egy pár már sosem lehetünk, de kérlek had legyek legalább a barátod vagy ilyesmi... Én egyszerűen nem bírom nélküled. - szorított magához. Nem hiszem, hogy mi ketten valaha is elfelejtenénk a másikat, de igaza van. Talán csak most, talàn már soha, de nem lehetünk egy pár.
- Rendben. Barátok vagyunk.
- Igen. Csak barátok. - suttogta fájdalmasan. Nekem is fájt a dolog, de Steve - et is szeretem. Nem akarom megbántani. Ez most tisztára olyan mint az Alkonyatban az Edward, Jakob háromszög. Csak nekem nem mitikus lények közt kell választanom.
- Egyáltalán, hogy lehetett annyi eszed, hogy részegen menj el egy ilyen viadalra vagy mire?
- Nem volt fair. Elvileg egymás ellen mentünk volna, de előugrott még vagy 5 barom és igazi tűzharc lett a vége. Mondjuk így is ő halt meg. - mesélte.Nem aludtam ott, de nagyon későn értem volna haza, ha útközben valaki nem kap fel hátulról és pörget meg a levegőben.
- Szia, baby! - nyomott egy puszit sz arcomra. Azonnal megismertem a hangját.
- Steve! Mit keresel te itt?
- Túlóráztam. Épp hazafelé indultam mikor megláttalak. Te mit csinálsz itt? Ex prostiként tudhatnád, hogy ilyenkor veszélyes. - na igen. Tudja, hogy mit dolgoztam a múltban, de nem zavarja. Mivel a bátyám úgy tudja, hogy nem alszok otthon így átmentem hozzá. Sokszor aludtam már nála, így semmi sem okozott gondot.
- És mit csinált az én babám ilyen későn odakint? - huppant le az ágyra és az ölébe ültetett.
- Egy barátomnak segítettem, semmi több.
- Szeretem, ha jószívű vagy. Egyszer bemutathatnád ezt a barátot. - bújt bele a nyakamba és elkezdte finoman puszilgatni.
- Te meg mit... - nem tudtam befejezni mert a következő pillanatban az ágyra nyomott.
- Mi még nem is csinàltuk, baby! Itt lenne az ideje... - búgta a fülembe. Igazság szerint igaza volt és szerettem volna mára elfelejteni Igort. Szóval aznap éjjel Steve és én egyé váltunk és elvett Igortól. Véglegesen.
ESTÁS LEYENDO
Vér és vágy (Befejezett)
RomanceEgy szerencsétlen, elveszett lélek és egy kőgazdag, jóképű maffiózó. Egy nap a sors keresztezi útjukat és valami olyasmi szövődik köztük, amit senki sem kèpes elszakítani.