💫Egy kis játék💫

5.2K 303 0
                                    

Igor pov.
Ahogy haza értünk felkaptam az ölembe és a nappaliban letettem a kanapéra. Roger elszaladt az elsősegélyért én pedig gyorsan kerítettem egy kendőt, amit bevizeztem majd tettem bele egy kis jeget és a homlokára tettem. Látszólag jól esett neki mert sóhajtott egyet, de ez nem hűtötte a felhevült testét. Roger ekkor jött vissza a kis dobozzal és kivett belőle egy erős lázcsillapítót. Öntött egy pohár vizet majd a fiúhoz lépett és rázogatni kezdte.
- Hé! Hé, kölyök! Ébredj! - razta finoman a vállát mire az nehezen felnyitotta a szempilláit. Milyen gyönyörű fekete szeme van! Roger egy párnát tett a feje alá majd lenyelette vele a tablettát és megitatta vele a vizet.
- Ma éjjel már aludni fog. Gondolom azt ott te akarod kezelni. - mutatott a fiú ágyékára. Hezitálás nélkül bólintottam majd felvettem a fiút és a szobámba vittem. Bezártam magunk után az ajtót, hogy ne zavarjanak és vele együtt másztam az ágyba. Lefektettem a párnák közé és egy kicsit gyönyörködtem benne. Gyönyörű volt, még így sebekkel teli testtel is. Az a vékony derék és fehér bőr. Egyszerűen meseszép látvànyt nyújtott, főleg így. Levettem róla a pólót és a nadrágot majd a kezem szinte reflex szerűen elkezdte kényeztetni őt a boxerén keresztül. Érezte, mivel kissé vonaglani kezdett és apró hangokat adott ki. Ez engem is beindított és rámászva fordítottam a pozíción úgy, hogy a nemességeink egymást súrólják a nadrágon keresztül. Hamar én is ledobáltam a ruhákat, de én egészen ádámkosztűmig majd őt is megszabadítottam az utolsó ruhadarabtól. Még mindig állt neki mint a cövek így ráhajolva elkezdtem finoman húzogatni neki. Megfeszült és megszorította a lepedőt. Ez a fiú aztán tudja, hogy hogyan kell feltüzelni az embert. Még álmában is izgató. Addig folytattam a tevékenységet, amíg egy erotikus nyögés közepette el nem ment a kezembe. Muszály volt meg játszanom egy kicsit ezért szétkentem a testén a kezembe került váladékot majd, mint valami nyalókát a gyerek, elkezdtem ízlelgetni. Finom volt. Hirtelen azonban éreztem ahogy mozgolódik. Felemelkedtem, hogy az arcaba nézhessek. Egy pillanatra kinyitotta a szemét és én ekkor lefagytam. Mintha mindent láttam volna abban a fekete íriszben. Az ezernyi kérdésre, ami fejemben kavargott, mintha mindre választ kaptam volna ebből az egy pillantásból. Van valami ebben a fiúban. Valami különleges és megmagyarázhatatlan. Talán ezért tetszik nekem ennyire.

Vér és vágy (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang