Otelin bulunduğu yere ulaştık, daha önce de bir kaç kere aynı yere halamla gelmiştik. İlgimi çeken bir şey yoktu.
Oda çok güzeldi ama tek büyük bir yatak odası vardı, bu rahat hareket edemeyeceğimiz anlamına geliyordu. Okyanusa doğru kısmında dışarıda uzanabilecek yerler vardı en kötü ihtimal bunaldığımda dışarı çıkardım.
Jungkook'un telefonuna bir mesaj geldi, yüzü düştü, benimle konuşmadan odadan dışarı çıktı. İlk gün kitap okudum, masaj yaptırdım, dalış yaptım, ilk günden yapacağım ne varsa yapmıştım, Jungkook eve erken dönebileceğimizi söylemişti, açıkçası bu benim için hiç fena olmazdı.
Jungkook gece gelmemişti, baştan bu duruma canım sıkıldı ama ne bekliyordum ki bana bunu baştan söylemişti, gerçekten evli değildik, balayımız da evliliğimiz kadar sahteydi.
Sabah güneşlenme terasına kahvaltı istettim sonrasına da kitabımı alarak keyif yapmaya başladım.
Öğlene doğru kapı çalındığını duydum, oda servisi olmalıydı, içecek istemiştim.
Hiç kim olduğunu sormadan kapıyı açtığımda karşımda tanıdık bir yüz, Kim Taehyung duruyordu.
"Selam!"
Ağzım açık bir şekilde bakakalmıştım.
"Jungkook yok mu? Girebilir miyim?"
"Tabii tabii lütfen." diyerek onu içeri almıştım.
-Balayı çiftinin odasına girmek de tuhaf oldu.
+Yoo yo olur mu sıkıntı yok, terasta oturuyordum ben de, lütfen buyrun.
O sırada kapı çalmıştı, oda servisi, içeceğimi getirmişti.
-Aaah süper, ne içiyorsun ben de katılayım. Çok iyi görünüyor böyle "Fancy" içeceklere bayılırım.
+Tabii bunu sen al lütfen ama alkolsüz.
-Yani bu saatte zaten ben de alkol almam.
Bir kaç şey daha oda servisinden istedik ve terasa çıktık.
Üzerimde bikini üstüm altta da şortum vardı, tatil yerinde de olsa bikiniyle birinin karşısında durmaktan çekiniyordum ama üzerime bir kimono almanın da ona karşı kabalık olacağını düşünerek istemeye istemeye de olsa o şekilde oturmaya devam ettim.
-Ya ben senin rahatını kaçırmadım umarım. Lütfen rahat otur.
+İyiyim ben teşekkür ederim.
-Eee tebrik edemedim sizi. Ben Taehyung, tanışıyoruz ama fazla konuşmadığımız için tekrardan tanışmalıyız belki de, düğünde de damat bey bizi bir araya getirmedi. Ben en yakın arkadaşıyım, yani en azından ben öyle sanıyorum.
Sadece gergin gergin gülümsüyor ve başımı evet anlamında sallıyordum. Devam etti, kolundaki saate bakarak:
- Jungkook da burada olur diye düşünmüştüm, geleceğimi biliyordu. Aslında son ana kadar gelişim belli değildi, oda bulamamıştım ama şans eseri burada bir oda iptal edilmiş, gerçi bu oda kadar güzel değil ama olsun, balayına gelmedim sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planlanmış Evlilik (J.J.K. x Sana) SAKOOK
FanfictionSana varlıklı bir ailenin tek kızıdır. Üniversiteyi bitirmiş, sadece hayır işleriyle ilgilenen, kendi halindeki Sana'nın hayatı babasının ve halasının onun için uygun gördüğü Jungkook ile evlenmeye karar vermesiyle değişecektir. "25 yaşındayım, be...