Kada je ugledala na velikom platnu sliku onoga što se tako silno sve vreme trudila da zaboravi, nije mogla da veruje da joj se istorija ponavlja.. Njena najveća sramota, veče kada je želela da ima bar jednu lepu uspomenu sa mladićem svojih snova, da je jednom u životu vidi kao zanosnu devojku čije ga oči godinama traže i čeznu da u njima vide odraz svoje ljubavi koja joj se vraća istovetnom žestinom, žigosale su je i uništavale njenu čast nanovo i nanovo.. Ovaj put je to bilo konačno.. Robotski glas sa ekrana je govorio:
„Sa starijeg brata, na mlađeg.. Od devojke za sto dolara do zaštitnog lica Egemenler kozmetike.."
Za sve prisutne, nakon videa, mislili su da ona trči za Yagizom hodnikom hotela i maše sa sto dolara jer joj to nije bilo dovoljno.. Onako razmazane šminke sva van sebe, ispred njih je odmah priča iz pozadine dobijala svoj epilog: Desilo se u sobi šta se desilo i devojka nije bila zadovoljna sa sto dolara i krenula za Yagizom ne bi li tražila još..
Svojim očima su videli njenu razmazanu šminku, zgužvanu haljinu, raščupanu kosu i Yagiza koji je žurno išao hodnikom zaklanjajući lice, kao da se stidi..
A on je plakao.. To je bio najgori dan u njegovom životu, kada je doznao da mu je majka naprasno umrla..
Kada se ne zna cela priča, kockice se pogrešno slože i sve što se vidi je istina.. A to se desilo mesecima pre lansmana i niko te večeri nije znao šta se desilo one noći..
Ali, i oči mogu da prevare.. Još kako, to je sada Yagizu bilo jasno..
Ona devojka koja je tada bila pred njim i priča kojom ga je njegov brat napojio pre nego što je i ušao u tu sobu i istina o pravoj časti i karakteru ove devojke, nije imala nikakve veze..
Iz njene najčistije platonske ljubavi mladog srca koje želi makar izbliza da vidi nedostižno, a da se pri tom potrudila da makar liči na devojke iz njegovog sveta, Hazan je od sebe preko noći napravila ono što do tada nikada nije bila: prelepa, skromna devojka, očiju punih snova i nada, a koje su joj tako surovo bile srušene njegovim bezdušnim rečima..
Bilo je to vreme kada u ljubav nije ni verovao. za njega je ljubav bila iluzija, stvarnost su za njega stvarne osobe koje su pred njim, ono što se sopstvenim očima samo mogao uveriti.. Evo, pred njegovim očima je bila stvarnost koja nije bila ništa drugo do čista ILUZIJA....
Pepeljuge su jeftine žene, a ne devojke sa glavom u oblacima..
I one su samo u bajci živele..
Sada je shvatio da je bajka bila njemu na dohvat ruke, oklevetna Pepeljuga za koju niko nije mario..
A princ kojeg je čekala, nikada nije ni došao, već je poslao unapred loše-instruisanog brata koji do tada nije znao šta je to ljubav..
A opet na neki način, bio mu je zahvalan za to veče.. Možda bi tragedija nastala da je Sinan otišao, a ne on.. Možda bi je iskoristio za jednu noć, upropastio i – zaboravio.. Ovako, ona je njemu otvorila nove vizije sveta osećanja, ona je zagospodarila njegovim mislima i u njegovo ledeno srce uselila nove lepote postojanja..
Da, ljubav.. Da, majko moja mila, ljubav je ono što u svom srcu ima za nju sačuvano.. Tajna ljubav, zatrpana grižom savesti zbog svog prvobitnog ponašanja prema njoj i ljubavlju prema mlađem bratu kojeg je ceo život štitio i čuvao od samog sebe..
Nedoigrani Sinan..
Hazan mu je bila samo igračka, to je dobro znao..
Poznavao je on svog brata, dok mu ne dosadi ili ne naškodi njegovom imidžu, ona će biti na tronu.. onda sledi neka druga, nova, zanimljivija igračka.. Tako je Sinan funkcionisao i to su svi znali..I takvog su ga prihvatali i kao porodičnog vragolana voleli..
Ali, devojku koju je Yagiz voleo svim srcem da Sinan gleda kao igračku, njemu je toga već bilo dosta..
I sada, pred njim je bila najveća bruka i atak na čast i ponos one koju je tajno voleo, a kada je pogledao Sinana, kako su se slike na ekranu menjale, surove reči pogađale u srce strelama poniženja, on se sve više instiktivno udaljavao od Hazan i njena ruka koja je pokušavala da ga uhvati da ne bi pala, samo je nemoćno poput slomljenog krila, lebdela u vazduhu..
O da.. Sinan je gledajući video na platnu shvatao da će ova priča ozbiljno uzdrmati njegov medijski ugled plejboja.. On, koji je mogao da ima svaku devojku koju je poželeo, odjednom je ispalo da ima za devojku neku koja je najpre bila sa njegovim starijim bratom Yagizom, a onda sa njim i to sve za pare i položaj u društvu..
Iako je sve to bila zanimljiva igra, ovaj put je to bilo malo previše.. Već je bio u nemilosti obolelog oca, samo mu je trebalo da ga sada potpuno razbaštini, a šta bi on bez očevih para i moći?
Ne ne i hiljadu puta ne.. Igrao se i sada je bolje da se povuče, a stariji brat neka snosi posledice.. Uostalom, nije mu prvi put, on ima i svojih para i svoje firme, ima diplomu, snaći će se..
A on će već naći načina da mu Yagiz oprosti.. Kao i uvek..
Yeter.. ovaj put je bio kraj igrici sa ovom curom..
„Yagize, snalazi se kako znaš.. od mene-okadar.."-pomisli Sinan i siđe sa podijuma, praćen preneraženim pogledima Hazan i Yagiza..
YOU ARE READING
Nakon lansmana
FanfictionJako me je zaintrigirala 26. epizoda i šta se desilo nakon lansmana.. Meni je sve vreme bilo nelogično „pranje" lika Jasemin..Ja gori karakter nikada nisam mogla da zamislim i sada odjednom da se menja zahvaljujući detetu koje je odmah po rođenju na...