Otmica..

108 5 0
                                    

***
Jutarnje sunce je uveliko pržilo kroz stakleni prozor na krovu njihove spavaće sobe u Tuzli, kada začuje pristizanje poruke na mobilnom..
Automatski ga uze i pogleda..
Nepoznati broj..
Otvori poruku i pročita je:
„Da li misliš da ti je Hazim slučajno rekao da ne zaslužuješ njegovo prezime?
Ja bih na tvom mestu vratila ono što nije moje..
IZNENAĐENJE!!!"
-Šta je sada to?-upitao se..
Nema druge, nego neka Jaseminina nova pakost..
Hazan se još više pribije uz njega, ne dajući mu da ustane..
-Yaaaz,-sanjivo je prošaputala..-Zašto tako rano ustaješ? Ostaaaaniii..-mazno mu se obratila..
On se nagnuo nad njeno lice, pažljivo joj sklonio kosu sa lica i poljubio je lagano kao povetarac..
-Moram nešto da obavim.. Ali, ne bih da te ostavim samu u kući.. Uz Jasemin tamo negde napolju, neću da strahujem za tebe..-promuklo joj reče.. Želeo ju je, ali nije hteo da je zamara.. I njoj je trebao odmor od noći pune strasti.. A on se morao brinuti za njenu bezbednost i odmor..
-Yaz, ja bih da nam danas skuvam nešto.. Znam šta ti voliš da jedeš i malo da te ja mazim, pa bih ostala danas kod kuće da te sačekam, može?-gledala ga je molećivo, a ujedno i željno..
Kako da je odbije..
-Dobro, ali ću javiti Erdalu da pošalje dva čoveka da te paze.. I molim te da tako bude.. Ne želim da brinem više nego što je neophodno..Važi?-
Umesto potvrde, samo mu je utisnula jedan silan poljubac na usne..
-To je moja ratnica.. volim te, Hazan..-
-Samo ti budi bez brige.. Čućemo se preko mobilnog..- slatkim glasom mu se obratila, a njemu je srce bilo puno sreće..
Začas je bio u Marii Mercedes, koja je grabila ka Hazimovoj bolnici..
-Vreme je tata da vidimo da li je to govorio otrov iz tvoje krvi, ili Jasemin zna nešto što ni ne sanjam..-
***
Na ulazu u bolnicu je sreo Sinana.. Pogledao ga je mrko i samo produžio ispred njega ka Hazimovoj sobi..
-Sinane, sačekaj, molim te..-
Ovaj zastade, ali ga ni ne pogleda kada ga Yagiz stigne..
-Pobogu, nemoj samo da tražiš da sve bude kao pre, jer je to nemoguće! Shvataš! UZEO SI NEŠTO ŠTO MENI PRIPADA!! MENI!!!NEĆU VALJDA JOŠ DA VAM DAM BLAGOSLOV?!!!-
U tom se Yagiz setio Agve i kako ih je svojim rukama zaključao da bi imali vremena da raščiste sve nesporazume.. I-nije uspelo..
-Sinane, sećaš se Agve? Šta sam ti tamo rekao kada sam vas pomirio? Rekao sam ti da onog momenta kada rastužiš Hazan, nećeš se više sresti sa bratom, već samnom, sa Yagizom, sećaš se? Lepo sam ti to odmah rekao.. A šta si ti uradio? Ti se ljubiš sa Nil, spavaš kod Nil i sada je Hazan kao tvoja STVAR! „NEŠTO", Sinane, Hazan nije nešto, ona je voljena žena koja treba da ti sve na svetu znači..!-
U tom naiđe Hazimov doktor i pozove ih u svoju ordinaciju..
-Infuzije za ispiranje krvi se nastavljaju i uskoro očekujemo i prve rezultate detoksifikacije.. Terapija kolege drArtura je izuzetno efikasna.. Srećan sam što sam mogao da sarađujem sa tako velikim stručnjakom iz sveta medicine.. Hvala Yagiz bey što ste ga doveli ovde.. Koliko već sutra očekujemo punu svest Hazim beya..-
I bez obzira na nesporazume, obojica se raznežiše i nasmejaše.. To su bile divne vesti..
Nakon što je Sinan skoro istrčao da javi vesti Selin i Gokhanu, Yagiz je zatvorio vrata i zamolio doktora za poverljiv razgovor..
-Doktore, da li je moguće da uradite DNK test za mene i mog oca, molim vas, u krajnjoj diskreciji od svih..-
-Naravno, Yagiz bey, odmah ću poslati elektronski uput, a vi se javite u laboratoriju odmah..-
-Hvala vam najlepše doktore.. Prijatan dan..-
**
Dok je izašao iz doktorove ordincije, pozove njen broj..
-Morao sam da ti barem čujem glas.. Osećam se nekako nepotpun, bez tebe..-prosto je zastenjao.. I zaista.. Odjednom mu je tako bilo teško, kao da je više nikada neće videti..
Odmahnu glavu od tako crne slutnje i usredsredi se na njen veseli cvrkutavi glas, koji mu je referisao svaki trenutak njegovog nedostajanja..
-Idem sada malo kod oca, a onda imam neki poslić.. Gledaću što kraće da se zadržim.. Sve me vuče tebi..-
I kada su prekinuli vezu, osetio se kao da je upao u neki naopak paralelni svet, koji ga lišava nje, njegovog razloga za život..
Kako je navikao da je uvek sa njim, uz njega, u njegovim mislima i uvek hrli svaki taj momenta kao kapi života, direktno u njegovo srce..
Prosto je osećao fizički bol njenog nedostajanja..
Kako mu samo treba..
Njena kosa, njene oči, njen glas, njen miris..
„O Bože, ne lišavaj me nje..-pomisli.."Ako neko mora prvi da ode, molim te Bože, neka to budem ja.. Uvek, samo ja.. Nemoj me ostaviti u ponoru pakla njenog odsustva.."
***
Spuštao je rukav košulje u laboratoriji, kada se iznenada pojavi jedan bolničar i reče mu da mora još na jednu analizu da ide, jer je doktor dao takav uput.. Laboratorijski tehničar pogleda bolničara i Yagiz vide da ga ne prepoznaje, ali ne reče ništa, već nastavi da uzorke krvi raspoređuje po epruvetama..
-Evo, izvolite, Yagiz bey, uđite u ovu ordinaciju..
Kako je zakoračio u nju, oseti kako ga dvojica uhvatiše za ruke i vatu sa anestetikom na svom nosu.. Otimao se krajnjim naporom i odjednom je svet prestao da postoji..

***

Probudio se iz nesvestii odmah shvatio da mu je crni povez stavljen preko očiju.. Noge i ruke su mu čvrsto bile vezane, a on je ležao postrance na nekom prljavom podu.. U prostoriji je bilo ledeno.. Napolju se samo čuo zlokoban huk sova i zavijanje vetra.. Začuo je škripu vrata i muški glas:
-Hošgeldnis, Yagiz bey..-i neko mu strgne povez sa očiju.. Sreo se licem u lice sa..-Tarikom, drugom sa studija iz Amerike..
-Ti? Šta se dešava? Otkuda ti?-ovaj ga grubo posadi na neku rasklimatanu stolicu i Yagiz začu podmukli glas, koji kao da sikće:
-IZNENAĐENJE!!!-Jasemin je sedela u uglu prostorije i grohotom se smejala..
-Šta hoćeš od mene, ti, božja kazno..-
-Od prvog dana si me prezirao! „Zlatni dečak"! Vreme je da to zlato prekrijem blatom.. Nijednom me nisi pogledao drugačije osim sa gnušanjem.. A ja sam te provocirala.. Tražila tvoju pažnju na sve moguće načine.. A ti? TI si me prezirao! Za tebe sam samo bila žena tvog brata..Žena niskog porekla iz javne kuće.. A ja sam te gledala izdaleka.. I znala sam da si častan i izuzetan! Naslednik imperije Egeman..! Znala sam da me nikada nećeš drugačije pogledati.. A ja sam ludela za tobom.. Da, da..-sve što je više govorila, zapadala je u vatru i unosila mu se u lice..
-I sebi sam govorila, njega nećeš moći tek tako da osvojiš.. Nije on kao onaj tvoj glupak.. Ali ja volim izazove.. A ti mi JESI bio pravi izazov, pameti dostojne MENE! Ti si za mene stvoren, kako nisi video.. Ti i ja, „zlatni dečko" i ja , ceo svet bi bio naš.. I tešila sam se, neće te jer si zauzeta.. Gokhana voli, brat mu je.. A onda..? Pojavljuje se Hazan! I više nije bilo bitno što ona pripada tvom rođenom bratu, Sinanu! Sinana je prvog poljubila! Sa njim je bila, sigurno, pre tebe.. Godinama ga je volela! Gde si tu bio ti? Gde ti je tu pamet? Sinanovu devojku otimaš, zaludela te je! Znači, kada je ona u pitanju, nije ti bitno što je bila sa tvojim bratom! A mene nisi hteo! MENE! I ko zna koga je pre Sinana sve imala, one iz mahale bi sve uradile da se izbave iz blata.. Ta, samo joj pogledaj rođenu sestru!..-Jasemin je gubila kontrolu i skoro je vikala..
Bes je kipteo iz nje, dok je Yagiz bio zapanjen njenim priznanjem.. Ali onog momenta kada je spomenula Hazan, poludeo je.. Otimao se i vikao na nju, ali mu onda Tarik samo stavi povez preko usta..Teško je disao od nadolazećeg besa i uzaludnih pokušaja da se oslobodi poveza.. Samo je klonuo..
-Ali, ne brini.. Nećeš biti sam.. Pogodi, ko je sledeći na mom spisku? Ta-daaa! Upravo tvoja voljena Hazan.. Zajedno ćete se valjati u blatu u koje te je ona uvalila.. E, tamo onda imajte oči samo jedno za drugo..-zlokobno se cerila, a Yagiz kada začu šta njegovoj voljenoj sprema, prosto zaurliče od nemoćnog gneva, otimao se dok su mu se konopci sve dublje urezivali u ruke i noge ostavljajući krvav trag.. Nekako uspe da svuče sa usta povez i gromoglasno zaječi:
-Ne diraj mi Hazan, zažalićeš.. Ona ti ništa nije kriva! Samnom imaš problema! SAMNOM! Ona sa tim nema veze!-MENI se sveti, ja sam ti tu.. NJU ostavi na miru! Tarik, ti i ja nismo nikada imali problema, zašto ti?-
-U Americi si uvek ti bio bolji od mene.. Devojke su se uvek družile samnom da bi doprle do tebe.. A ti nijednu nisi hteo.. Nijedna te nije bila dostojna..Kad sam se vratio u Tursku, Jasemin mi je pružala puno zadovoljstva.. A onda? Udala se za onog slabića Gokhana, Zašto? Da bi tebi bila bliže! TEBE da osvoji! Opet si ti bio taj koji me je lišavao onoga što je meni pripadalo! „Altin čučuk", najbolji student Harvarda, po magazinima- najpoželjniji neženja, finansijsko čudo od mladića, sve sami hvalospevi.. I kada mi je Jasemin ponudila da bude samnom ako joj pomognem da se tebe domogne, sve bih uradio za nju.. Koliko mi ona samo telesnog zadovoljstva pruža! Vreme je da napokon ja budem taj od kojeg ti zavisiš..Bez tebe, svet će biti milostiviji prema meni..-
-BOLESNICI! I pripadate jedno drugom! Jasemin, dogovorićemo se o svemu, samo mi ne diraj Hazan..!-Yagiz je bio očajan.. A u očaju, na sve je bio spreman..
-Ovaj put, Yagiz bey, ja postavljam pravila..-Jasemin mu se zadovoljno naceri u lice, a Tarik mu prisloni nanovo vatu sa anestetikom..
I dok je gubio svest, nemi krik mu je ostao na usnama i jedna jedina misao:
„Samo ne –Hazan..!"

***


Nakon lansmanaWhere stories live. Discover now