***
Srce joj je pevalo, igrala je dok se kretala po kuhinji.. Sve je tako bilo uredno, racionalno složeno logičnog rasporeda stvari, na dohvat ruke, a vidi se da je voleo da kuva, jer je tu bilo svega potrebnog za normalnu, domaćinsku ishranu.. Godine samoće su od njega napravile idealnog u svakom pogledu, pa i kuvara..
I uvek je bio samouk, da nikoga ne optereti i da sve nečujno iz pozadine postizava..
Njen muž, Yagiz Egeman, savršeno nesavršen u ljudskoj savršenosti..
A onda oseti nekakvu hladnoću oko srca..
Ne može ona ovo više..
Mora biti uz njega..
Prosto, kao da se gušila od privremene razdvojenosti..
Nije želela da ga opterećuje konstantnim stapanjem sa njegovom senkom, želela je da oseti savršenu slobodu u vezanosti za nju..
Ali, kako je vreme prolazilo, više nije mogla da se skoncentriše na kuvanje i jedva je završila njegova omiljena jela i eto je u taxiju, hita bolnici gde je Hazim bio smešten..
Iznenadiće ga..
Joooj, kada se vide, a on ni ne sanja da će mu doći, da i dalje bude onaj delić koji nedostaje njihovoj savršenoj sreći, zajedno, nepobedivi..
Dok je izašla iz taxija, pogledala je na gornji sprat bolnice, odmah je prepoznala njegovu vitku pojavu u plavom odelu kako hita za nekom osobom u belom.. Prosto je utrčala u bolnički hol i prišla žurno informacionom šalteru:
-Oprostite, Yagiz Egeman bey, gde se momentalno nalazi, ja sam njegova supruga..-i skoro što se ne otopi od miline da je sada ona ta koja i zvanično drži njegovo srce u svojim grudima..
Uff, njegova supruga, kako je to divno odjekivalo..
-Gospodin je momentalno u laboratoriji br. 3, daje uzorak krvi, to vam je na 1. spratu uz stepenice, četvrta vrata desno..-
-Hvala Vam najlepše.. Prijatno..-
Ona nije trčala, ona je letela od uzbuđenja i sreće što eto, još malo i biće mu u toplom naručju, on će je grliti sav presrećan što nije izdržala i došla za njim..
Evo, broj 3: "Laboratorija za genetička istraživanja"?!
Zastala je u momentu, a strah joj srce ukopa u mrkli mrak strepnje..
"Saberi se Hazan, sve će biti u redu.. to su neki rezultati Hazim beya.. Neće se sećati onih Hazimovih reči na lansmanu.. Ili možda ipak.. HOĆE! Oooo, neee.. Samo to neee..!"-uletela je u laboratoriju, a laborantkinja je upitno pogleda..
-Izvolite, koga tražite?-
-Izvinite, molim Vas, ovde je maločas bio moj suprug, Yagiz Egeman.. Da li znate kuda je otišao odavde? I da li je dao svoj ili očev uzorak?-
-Pa po proceduri, znate da uzimamo na DNK analizu oba uzorka krvi.. Rezultati će biti gotovi sutra posle 14h. Možete i vi da podignete uz ličnu kartu ili neki document koji dokazuje da ste supružnici..-
-Hvala vam lepo..-Hazan je sada bila van sebe..
-A momentalno je otišao na neko drugo odeljenje sa nekim bolničarem, pozvali su ga radi nekih analiza koja je doktor zahtevao..-
-Izvinite, na koje odeljenje?-
-Pa, stvarno ne znam, nije rekao, a meni zaista nije poznat taj bolničar, nikada ga pre nisam videla..-
Hazan je sada bila bleda i samo je osetila kako pada..
Kako je mogla uopšte da pomisli da onakve Hazimove reči neće imati odjeka u duši njenog prepametnog muža?!..
Naravno da on veruje samo dokazima i neće ništa ostaviti naklapanju bolesnog čoveka..
Klečeći na podu, oseti kao da će potonuti od silnog straha i brige..
-Gospođo, da li ste dobro? Hoćete li čašu vode? Da pozovem dežurnog lekara?-
-Ne, ne, dobro sam.. Malo neka nesvestica i mučnina.. Proći će..-
-Evo, pomoći ću vam da ustanete.. Hoćete da pozovete supruga, ili nekog drugog da bude sa vama?-
-Da, da, sad ću ga pozvati.. Želela sam da ga iznenadim, ali eto..-
I drhtavim rukama pritisne tipku za brzo biranje najvažnije osobe u njenom životu..
Nedostupan..
Ona napravi brižnu grimasu i ponovi poziv..
Opet nedostupan..
-Gospođo, ne brinite se, dešava se da u nekim prostorijama nema dometa za mobilne.. –
-Da, da, verovatno je to u pitanju.. Ostaviću mu govornu poruku.. Hvala Vam mnogo na svemu.. Doviđenja..-i nekako se iztetura iz laboratorije, dođe do otvorenog prozora i duboko udahnu vazduh.. Pogled joj padne dole i samo vide kako iznose nekoga na pokretnom krevetu, prekrivenog belim čaršavom.. U momentu ugleda kako neka poznata ruka viri klonula niz ivicu kolica i poznati sat na njoj..
-Yaaaaz, zaustavite ove ljude, Yaaz..-i sjuri se niz stepenice, ali je kombi već bio dobrano daleko..
Na brzinu, dok je drhtavim rukama tražila mobilni u torbici, ugleda nedaleko od sebe poznati telefon, isti kao njen, ali..
-Neee, neee, neee-Yaaaz.. I samo klonu na sred puta, grčevito jecajući..
Od kombija nije bilo ni traga ni glasa..
Zamalo..
Za jedan jedini momenat ga je izgubila..
"Yaaz, gde siii????.."-vrištala je grčevito stiskajući njegov mobilni u ruci..***
Pritrčali su joj neki nepoznati ljudi i začas napravili krug oko nje, a ona je samo grčevito plakala I dozivala Yaza.. Odjednom se iz gomile izdvoji jedna senka, priđe joj i reče:
-Sve je u redu.. Ja sam joj rođak.. Vodim je do lekara.. Raziđite se, molim vas..-
Podigla je uplakane oči i susrela se sa Gokhanovim zabrinutim pogledom..
-Gokhan.. Yaaz..-
-Polako Hazan.. Hajde ustani, držim te.. Sevda, uhvati je sa druge strane..- polako su je pridigli i Gokhan je povede ka svojim kolima..
Dok su je smestili, Gokhan sede do nje sa jedne strane, a Sevda je zagrli sa druge strane..
-Sada mi lepo ispričaj šta se desilo..-
I dok je završio rečenicu, Hazanin mobilni zazvoni..
Nepoznati broj..
Glas je bio robotski, izmenjen..
-Da li si sama? Ako nisi, izdvoji se i NIKOME ne govori za muža inače ga nikada više nećeš videti! Jesi li me razumela?-
-Da, nazovi me kasnije, sada ne mogu..-jedva je promucala..-
Veza se prekide..
Gokhan je upitno pogleda:
-Ko je to bio?-
-Jedna komšinica iz mahale..-i sakri pogled.. Hazanin smisao za laganje je bio svima poznat..
-Hazan, gde je Yagiz?-uporan je bio Gokhan..
-Upravo ga i ja tražim..-ovaj put zaista nije lagala, ali nije mogla više da izdrži, već je molećivo pogledala Gokhana..
-Molim te, moram da ga potražim, ja sam u redu, ne brini.. Sevda, pusti me da izađem..-
I skoro izgura Sevdu i krene što dalje od kola gde su začuđeni i zaprepašteni ostali Sevda i Gokhan..
-Šta se ovde događa?-zamišljeno se upita Gokhan..
***
Tek je skrenula iza ugla kada je mobilni ponovo zazvonio..
-Da li si sada sama?-
-Da, sama sam.. Gde je Yagiz? Hoću da ga ČUJEM!!-
-Čekaj moj poziv.. Zvaću te uveče..- i prekide vezu..
-Ne, neee..-zaječa od siline bola u duši..
Neko ga drži nemoćnog kod sebe..
Nešto su mu uradili..
Ona mu mora pomoći..
Ali, kako?
Da li da prijavi policiji?
Rekli su da ga neće više videti ako prijavi policiji!
Da li da im veruje, ili ipak..?
Može li da im veruje?
U očajanju je svaki čas sklanjala kosu sa lica, skoro je čupala i jaokala od bola u duši..
-Šta bi Yagiz uradio da je na njenom mestu?
Prvo bi zvao ljude od poverenja da vidi sa kime raspolaže..
Da.. Tako će uraditi..
Ali koga najpre da zove?
Gokhana?
Ipak je on voleo Jasemin.. Ona je još uvek njegova žena.. Ko zna čime bi mogla da ga ucenjuje i time ga prelomi na svoju stranu.. Jasemin sa njenim planovima koje menja u hodu i koji nikada ne omanu..
Gokhan je slab u kritičnim situacijama..
Kad god je bilo teško, Gokhan je sam uvek zvao koga?
Pa zna se-Yagiza, jedinog pametnog čoveka koji je sposoban za sve..
Ne, ne-Gokhan..
Sinan?
E, to bi bilo spasavanje! Tipa-daj da vam i ja pomognem da ga cmeknete.. Ili, ja sam se umorio-odo da spavam, a vi mi javite kad sve bude gotovo..
Pre će Sinanu trebati spasavanje šta god da se desi, kada više nema Yaza da ga štiti..
Ne-Sinan NIKAKO - ne..
Selin-njoj samoj treba pomoć..
Nil-ista priča, drugo pakovanje..
"U koga je to Yagiz imao najviše poverenja? Misli, misli, Hazan..
Kum Omer?
Da, da, njega je uvek spominjao kao osobu od poverenja..
On je advokat.. Sigurno je imao sličnih iskustava i saznanja šta je najbolje uraditi u ovakvoj situaciji..
"Koga bi Yaaz zvao da mu bude operativac? Misli, misli, Hazan..
Daaa, Erdal, porodični agent, njega će zvati..
Erdal ga je poštovao i uvek bio veran njemu..
Uzela je Yazov mobilni i začas našla Erdalov broj..
-Efendm, Yagiz bey..-začula je Erdalov smireni glas..
-Erdale, Hazan ovde.. Moraš mi pomoći.. Yagiz bey je otet.. Na moje oči.. Zapretili su da će ga ubiti ako zovem policiju.. Ne, ne znam ko je..Slušaj me.. Pokupi dovoljno ljudi i budi spreman kada te nazovem da deluješ.. I Erdale, nikome ni reči o ovome.. Erdale, ne smemo učiniti ništa što bi ugrozilo njegov život.. Smo se razumeli?-
-G-đo Hazan, imam na raspolaganju dovoljno ljudi obučenih za svakakve situacije, bivše policajce i specijalce.. Smirite se.. Naćićemo Yagiz beya..-
-Naravno da ćemo ga naći.. I on će biti dobro.. Javljam vam šta dalje..-i prekide vezu..
Kum Omer..
Brzo je našla broj u telefonu..
-Omer bey, desilo se nešto jako lose:Yagiz je otet..-I ispriča mu sve što joj je poznato..
-Hazan, stižem najbrže što mogu.. Ali vodi računa.. Možda te prate.. Trudi se da se izgubiš što dalje od bolnice, menjaj taxije.. Ja ti šaljem lokaciju gde ćemo se sresti..-
Kreći..
Deluj..
Spasi ga i ne misli ni našta drugo osim da budeš njemu od pomoći..
Njegov život zavisi od tebe..
Ako izneveriš njega, izneverila si i sebe..
To nikada NIJE opcija..
SVE će biti dobro!
Yagiz je živ i čeka me !
Ne smeš da kloneš, niti da misliš na lose!
Sve će biti dobro!
Ponavljaj i ne misli ninašta drugo..
On je dobro..
Čeka me..
Yagize, dolazim ti..
Spašću te..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakon lansmana
Hayran KurguJako me je zaintrigirala 26. epizoda i šta se desilo nakon lansmana.. Meni je sve vreme bilo nelogično „pranje" lika Jasemin..Ja gori karakter nikada nisam mogla da zamislim i sada odjednom da se menja zahvaljujući detetu koje je odmah po rođenju na...