Yagiz zakorači ka Sinanu uz tihe reči:
-Šta to radiš, Sinane?-ali onda oseti dve meke ruke kao krila anđela kako se grčevito hvataju za njegovu ruku i šapat..
-Ne idi.. pašću..-i odmah se skamenio.. Pogledao ju je i video da se njena blistava vizija prelepe devojke pretvorila u sliku tuge i očaja..
Novinari su neumorno škljocali foto-aparatima, a njih dvoje su kao srne uhvaćene snopom svetlosti bljeska farova, stajali zaleđeni u sred pakla te stvarnosti..
U momentu se kraj njih stvorio Hazim, besan kao nikada do tada i prosto je siktao:
-Vas dvoje, bruke i sramote.. Obrukali ste moje prezime.. Lepo sam ti rekao Yaz da vratiš ono što nije nikada bilo tvoje!- besneo je kao furija Hazim i zaleti rukom da udari Yagiza, ali se začas uz njega stvori Gokhan i zadrži mu ruku..
-Oče, hajde idemo.. Hajdemo kući-sa puno strpljenja, Gokhan je polako vodio oca što dalje od podijuma, dok se on otimao i vikao:
-Nedostojan si mog prezimena! Bedniče! Obrukao si mene koji sam te odgajio!..-
Yagiz u očaju potraži pogledom Sinana, ali njega više nigde nije bilo.. Kao i uvek, nestao je kada je bilo najteže..
„Saberi se Yagize, moraš zaštiti Hazan!"- i odlučno pristupi novinarima dok se Hazan tresla priljubljena uz njegovu snažnu ruku kao uz slamku spasa u uzburkalom moru stvarnosti..
-Molim vas da me saslušate! Cela priča je sasvim drugačija nego što to izgleda! Najveći krivac u svemu ovome sam JA! I samo JA! U svemu ovome NAJMANJE je kriva ova devojka pored mene! Ona je ŽRTVA igara intriga koju su drugi ispleli pričajući mi da je ono što nikada nije bila.. U tu sobu sam ušao da bih joj dokazao da ozbiljna firma koju vodim nema ništa sa hotelskim sobama, a ona je došla da bi prenela poruku svoje sestre koja je učestvovala na tom takmičenju za naše zaštitno lice.. Bio je to veliki nesporazum u kojem sam ja te noći bio onaj loš momak koji je nepravedno devojku optužio za nešto što nije bila istina..!- glas mu je bio zvonak i smeo, jer nije smeo otići odatle a da nije uspeo da odbrani čast devojke koju je voleo i pravdu za koju se oduvek zalagao.. Shvatio je da kao i uvek, u sred kijameta, stajao je sam, a onaj koji je bio glavni kreator te noći, nestao je, jer se igra uputila neželjenim pravcem.. Yagiz nikada nije mogao da optužuje onog koji nije bio prisutan, a pri tom je to bio u pitanju njegov brat kojeg je nesebično voleo..
Do Hazan su jedva dopirale reči koje je Yagiz uputio novinarima, ali samo to što je svu krivicu preuzeo na sebe, jasno naglašavajući da ona nizašta nije kriva i i dalje stajao uz nju, ne puštajući je razjarenoj gomili novinara da rovare po njenom krvavom srcu samoj, za nju je bilo kao melem za dušu..
I dok je držao vatreni govor kojim je branio njenu čast shvatila je da ne sme njega samog prepustiti sudbini.. I ona je te noći otišla u hotel sama, obučena i našminkana kao nikada do tada, svesno uzela karticu za ulauna vrata od hotelske sobe, sama ušla u nju i kada je videla da nikoga nema od ekipe, trebala je odmah pobeći odande..
Ali, nije..
Ostala je i tako nesvesno doprinela da priča ima izmišljeni, loš epilog..
Borac u njoj je zauzeo gard i ona pristupi Yagizu i glasno, zvonkim glasom reče:
-Ali te noći, umesto mene je mogla biti bilo koja devojka, Emina, Fatma i sve bi one imale ovako javno uprljanu čast.. Jer dok se organizatori igraju sudbinama mladih devojaka, uništavaju se njihovi snovi i čast.. Zapravo te noći, nisam trebala ja tamo da se pojavim.. Cela klopka je bila napravljena za moju mlađu sestru.. Moja majka je želela da ona pobedi na tom takmičenju, a neki zaigrani su voleli da se igraju sudbinama i igrom slučaja sam ja bila ta koja je došla u tu sobu da prenesem da moja sestra neće učestvovati na takmičenju.. Ali, mi smo upornim radom i zalaganjem uspeli da od te ružne večeri, nakon razjašnjenja nesporazuma napravimo nešto lepo, uložili smo silan rad i vreme, tako da i ja vas molim da kada odete kući ponesete samo lepe uspomene na ovo veče, baš kao što smo i mi to uradili nakon te kobne noći..-
Uto se začu odobravajuči uzvik Jasina i pljesak:
-Bravo seka-Hazan! BRAVO!-
Svi prisutni su klimali glavom i pljeskali joj.. Njoj i njenoj hrabrosti da se suoči sa situacijom, u kojoj se nenadano našla..
Jedino je Jasemin kovitlala očima i onda šapnu svojoj novoj prijateljici, Ece:
-Ako želiš da ti osveta, što nisi ti zaštitno lice, do kraja uspe, imam idealan plan.. Slušaj me..-
***
VOUS LISEZ
Nakon lansmana
FanfictionJako me je zaintrigirala 26. epizoda i šta se desilo nakon lansmana.. Meni je sve vreme bilo nelogično „pranje" lika Jasemin..Ja gori karakter nikada nisam mogla da zamislim i sada odjednom da se menja zahvaljujući detetu koje je odmah po rođenju na...