***
Činilo mu se kao da je samo sklopio oči i nanovo ih otvorio..
"Gde sam to ja?"-pitao se Yaz sav u nekom polubunilu,,
Svetlo novog dana ga je kupalo svojom blistavošću, a nebo puno paperjastih oblaka ga je milovalo u novo jutro..
"Aha, u mom apartmanu sam hotela..-sanjivo se promeškolji i onda se priseti da ga sigurno Erdal očekuje sa novim informacijama .. Još uvek je bio sav bunovan dok se oblačio, čudeći se kako to da je spavao bez ičega na sebi.. Svaki deo tela ga je boleo na neki čudan način, a neke nove modrice su se pojavile na mestima gde ih ranije nije bilo..
"Da nije bilo sinoć nekog fizičkog obračuna? Šta se to sve izdogađalo, ko ga je to tako iscrpio i umorio?..
Ali, nakon fijaska na lansmanu, ništa mu više nije bilo čudno..U glavi mu je sve tutnjalo I on polubudan se nekako nađe u lobiju pozvavši odmah telefonom Erdala..
"Zašto se ne čudim saznanju da je sve to bila Jasemin?!"-ironično je sebe pitao a dobro je znao odgovore.. Sačekao je Gokhana i Jasemin i nakon suočenja, hapšenja direktora hotela, shvatio je da je njegov stariji brat neizlečivo bolestan od ljubavi prema njoj.. Ali ona, nakon što je i zadnja maska pala, samo je dobacila Yazu koji ju je prezrivo gledao s visine..
-Nadam se da ste se vas dvoje lepo zabavili sinoć ovde..-i okrete se sva prosto poskakujući i potrči da sustigne svoju stalnu žrtvu ljubavi, dok ju je Yagiz preneraženo pratio pogledom..
Jedno vreme je stajao kao skamenjen, a već u sledećem momentu je potrčao ka liftu..
Uleteo je u svoj apartman i ugledao Hazan kako uvijena samo u krevetski čaršav skupljena u uglu sobe leži sva zgrčena i grčevito jeca..
Pogled mu se zadrža na otkrivenom krevetu i velikoj mrlji krvi na čaršavu..
-Hazan, za Boga miloga, da li te je neko povredio? Šta se desilo? Reci mi? –
-Ja... ja se ničega ne sećam.. Yaz, šta se to dogodilo?..-I ponovo gorko zaplače..
-Jasemin..-ote mu se kao krik reč..
***
-Hazan, molim te, moramo da odemo u bolnicu.. Molim te.. Hajde, moramo brzo tamo da odemo..-Yagiz ju je tihim glasom molio polako joj se približavajući.. Ona je na korak od njega drhtala i čvrsto privijala uza sebe čaršav sa kreveta.. Ali u jednom momentu joj spade sa grudi i on ugleda crvenilo po njenoj nežnoj koži..
Krik mu ostade u grlu zatomljen, da je ne prepadne već svu uzdrhtalu i uplašenu..
Polako je postajao svestan šta se dogodilo prethodne noći..
Ne, to nije bio on..
I opet ne, to nije mogla ona da dopusti..
Ali izbrisano sećanje nikako nije mogao da vrati..
Krug je bio zatvoren..
Ono što je moralo da se desi u toj hotelskoj sobi- desilo se..
I on tu više ništa nije mogao da promeni..
On je bio odgovoran za stanje u kojem je ova devojka pred njim koja mu je sve na ovom svetu..
Ali, nešto tu nedostaje..
A to nešto će mu njegov prijatelj u bolnici lepo razjasniti..
***
-U krvi i tebe i devojke je nađena specijalna droga.. Koriste je bogataši u USA kada žele da utvrde da li ih neko voli pa je sa njim zbog čiste ljubavi ili se čisto pretvara.. Jer, ukoliko postoje iskrena osećanja, sve inhibicije padaju i ta ljubav isplivava na površinu na fizički način.. To nije droga za silovanje, mada isto ostavlja izbrisano sećanje za sobom..Znači, ako nema ljubavi, neće biti fizičkog pražnjenja.. Moja koleginica je pregledala devojku, i u pitanju je bilo razdevičenje.. Yaz, šta se to dešava?-lekar mu je govorio, a njemu se činilo kao da sve više tone..
***
"SVE INHIBICIJE PADAJU.."
Njegova poslednja odbrana one koju voli više od samog sebe, je bila srušena u jednoj jedinoj noći..
Noć koja je trebala da bude posebna, završila se baš njihovim totalnim krahom sa svih strana..
Koliko je sebe kočio razumom, koliko se mučio da svoje iskonsko JA prevari..
Sada više odlazak u Ameriku nije mogao biti opcija..
Kako da je ostavi samu nakon svega?
Kako da ne oseća odgovornost za sve njoj učinjeno?
Zar da sve ono što je najgore baš potekne od njega?
Da li će ikada izaći emotivno iz te hotelske sobe?
Bezbroj pitanja i nijedan odgovor..
Kada je ušla u ordinaciju iz susedne prostorije u pratnji doktorke koja ju je pregledala, Yagiz prosto nije smeo da je pogleda u oči.. Video joj je po očima da joj je doktorka rekla sve ono što je njegov prijatelj lekar njemu već rekao..
Kao nekakva lelujava senka, sela je na stolicu pored njega i hitro iznenada svojim rukama uhvati njegovu ruku i reče:
-Yaz, ti ništa nisi kriv.. Molim te, pogledaj me u oči.. Yaz, sve će biti u redu..- a osećao je kako joj glas podrhtava.. Nije mogao više da izdrži, a gotovo istovremeno, baciše se jedno drugom u naručje i čvrsto se zagrliše..
-Hazan, obećavam ti, bićemo uvek u svemu zajedno.. Nikada te neću ostaviti samu..-skoro je plakao od jačine emocija koje su harale njegovim umom..
Lekar pročisti grlo i oni se silom razdvojiše, a ruke im ostadoše isprepletane..
-Postoji opcija, pilula za dan posle.. Mogu vam prepisati i onda ne postoji rizik od neželjene trudnoće, to moram da vas informišem..
-Doktore, to nikada neće biti opcija, Hazan i ja ćemo se venčati!-
ESTÁS LEYENDO
Nakon lansmana
FanficJako me je zaintrigirala 26. epizoda i šta se desilo nakon lansmana.. Meni je sve vreme bilo nelogično „pranje" lika Jasemin..Ja gori karakter nikada nisam mogla da zamislim i sada odjednom da se menja zahvaljujući detetu koje je odmah po rođenju na...