Deo 22

87 4 2
                                    

Sedeo je ispred bolnice na klupi i po ko zna koji put je okretao koverat..

Držao je zatvorenu kovertu u ruci i posmatrao je..

Predomišljao se, da li da je otvori..

Predosećao je da, nakon što je otvori, ništa više neće biti isto..

Svaki čas je kretao da je otvori i-odustajao..

Ovde je bio odgovor zašto je njegova hrabra Hazan bila u stanju da umre, a da mu ne otkrije tajnu koju od njega skriva..

I eto, i da je otvori, pročita, i?

Njegov život se već istumbao i sve je drugačije nego što je ikada mislio da će biti..

U tom ugleda Gokhana kako mu prilazi.. Yagiz na brzinu stavi koverat u unutrašnji džep..

-Šta te muči Yagize? Tvoj brat je ovde, reci mi? Možda ti mogu pomoći..-

-Tu je odgovor na sva moja pitanja koja ponavljam sebi ceo život.. I nikada mi niko nije dao odgovore na moja pitanja.. Sećaš se tate i onoga-„jedan Egeman u kancelariji.."?

Gokhan klimne glavom..

-Ali Yagize, on tada stvarno nije bio dobro..-

-Da, ali pogledaj ovo..-i pruži mu Jasemininu poruku..

-E, ovo već liči na Jasemin.. „Namirisala" je krv.. Hoće da te sruši, tamo gde si najranjiviji.. Zna ona koliko si ponosan na svoje prezime..-Gokhan namršti čelo i zagleda se u vrhove svojih cipela..

-Upravo to.. Jasemin želi da me vidi slomljenog.. Udara me gde sam najosetljiviji: na Hazan i na porodicu.. Bukvalno me razara od temelja.. Ali znaš šta? Znaš šta ću sada uraditi?-Gokhan zavrti glavom..

-Evo ovako- i uze da cepa rub koverte..

-U ovom omentu sam jači nego što iko predpostavlja.. Ne želim da moja Hazan nosi tako veliki teret tajne.. Ne želim da je niko ucenjuje i uništava samnom.. Otvoriću i pročitati.. A i ti ćeš pročitati..-

-Yagize, šta je u toj koverti tačno?-

-DNK test, moj za kompatibilnost gena sa oceem Hazimom.. Napokon ću saznati da li je zaista prezime koje nosim-MOJE!!!-

On razvi papir, pročita i doda Gokhanu..

-Gokhane, ideš li samnom u vilu?-prebledeo je i upitao brata..

Gokhan je sedeo otvorenih usta i preletao po tekstu po stoti put..

-Ovo je nemoguće..-samo je prošaputao..

Nakon lansmanaWhere stories live. Discover now