Meryem, yanına oturan Hamza ile ürkerken genç çocuğun yüzünde ki gülümseme solmuştu.
"Korkuttum sanırım"
Genç kız önünde ki kitapları eli ile toplayıp diğer sandalyeye kaymaya başlarken kısık sesi ile
"Önemli değil" demişti.
Hamza onun bu davranışında dahi genç kıza hayranlık beslemeden duramıyordu.. Ne olursa olsun kendini yabancı erkeklerden sakınıyor göz teması dahi kurmuyordu.
Sahi neden gelip yanına oturmuştu ki..
Derin bir nefes alan Hamza başını tahtaya çevirip Meryem'in duyacağı şekilde.
"Eğer notların da eksiklik varsa benden alabilirsin" dedi
Genç kız not aldığı defteri Hamza'nın göreceği şekilde kaldırıp bir eli ile notları yazıyordu.
Hamza başını sallayıp onaylarken, Albert arka sırada genç kızın bu davranışına yan gülümsemiş gözleri Meryem'in üzerinden Hamza'ya kaymıştı.
Hoca derse girerken herkes toparlanmış ders anlatılmaya başlanmıştı. Hamza'nın istem dışı gözleri genç kıza kaysa da kendini toparlayıp dersi dinlemeye başladı. Sahip çıkamadığı bakışları ile onu rahatsız edebileceğini düşünüp bir daha bu kadar yakın oturmamayı kendine not etti genç adam.
Albert bir arka sıranın sağ tarafında önünde ki defteri karalarken yeni gelen bu kızın, tanımadığı kimse ile muhattap olmadığını farketti. Yada sadece erkeklerle mi... Diğer müslümanlara nazaran Meryem daha farklıydı sanki.
Oysa hayatına giren her kız, onu elde etmek için ilk görüşmelerinde dahi dudaklarına yapışırken bu kız kendi ile birlikte hiç bir erkekle göz teması kurmuyordu. Hatta müslüman olan bir kız ilede takılmışlığı vardı.
Aklına dinler hakkında kısa bilgiler veren hocası gelmişti biran da Albert'in.
"İslam dini haram ve helale oldukça dikkat eden ve hoşgörü dini olarak tanımlanır...."
Albert'in aklında bu düşünceler dolanırken cebinden çıkardığı telefonun arama motoruna girmişti.
İslam dinin de olanların haram ve helali nedir?
Yazdığı satırlar ile arama motoruna basarken önüne çıkan ilk başlığa tıkladı.
Okumaya başladığı satırlarda dikkatini çeken bir Ayet ile duraksadı genç adam..
"Ey iman edenler! İçki ve benzeri şeyler, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fal (bakmak) okları ancak, şeytan işi birer pisliktir. Onlardan kaçının ki kurtuluşa eresiniz."maide/
"İçkisiz bir hayat... Çok saçma"
Gözleri bir sonra ki satırlara kayarken cümlenin içinde geçen küçük bir satır bir kaç kez tekrarlamasına sebep olmuştu.
"İyi ve temiz olanlar size helâl kılınmıştır." (yiyecek ve içecek) maide/4
"İyi ve temiz?"
Albert'in gözleri boşluğa dalarken şarhoş olduğu halleri geldi aklına, yaptığı akla zarar pislik hatta iğrenç halleri, hızla elinde ki telefonu kapatıp masanın üzerine koymuştu. Bu sözlerin doğru olduğunu düşünmesi ürpermesine sebep olmuştu.
Gözleri Meryem ve Hamza'ya kayarken
'Onların var olduğunu düşündüğü Rableri temiz olanı seviyor olmalı tıpkı onlar gibi' diye söylenmişti kibirlice..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VERA
Teen FictionBazı anlar Kaderdir... İnanmadığın her gerçek İnancını yenilemen için bir bedeldir... ✳✳✳ ✴İmkansızın mühür tutmuş hali✴ 🚫Telif hakkı şahsıma aittir en küçük kopyalama da gereken işlem yapılacaktır🚫