1-Începutul

130 7 0
                                    

Capitolul 1-nceputul

Să începem cu începutul.Sunt o fata de 15 ani,sunt in clasa a 9.a ma numesc Teodora si sunt îndrăgostită de un băiat cu 2 ani mai mare decât mine.El se numeste Shawn Mendes si este in clasa a 11.a, el are ochi căprui este brunet si adoră muzica.De regula si mie imi place muzica .Avem ceva in comun,amândurora ne place sa cântăm la chitara.Suntem in acelasi liceu,el este un tip foarte popular si este adorat de toate fetele din scoala.In clasa mea este o fata pe nume Diana care este cam proasta de fel.Ea încearcă să fie foarte populară si sa se dea șmecheră in fata lui Shawn însă el nici nu o baga in seama.
. El fiind foarte popular în liceu si eu fiind o fata simpla care are o familie normală,pe cand el având o familie bogată,el câștigându.si bani si din muzica mergând sa faca spectacole cu chitara. El nu este un băiat obișnuit,este un băiat perfect,din cate am auzit pe hol si prin clasa a avut o iubita care nu il iubea,stătea cu el doar pentru a fi populară,o chema Iulia si este in aceeasi clasa cu el. Iuliei îi pare rau si incearca sa se împace cu el însă el nu vrea sa o mai vada,zice ca nu va mai putea iubi o altă față,nu pentru ca nu vrea,ci pentru ca îi este frică să nu pățească asta din nou.Cat despre familia lui nu sunt multe de spus are o sora Aalyah si doi părinți foarte grijuli. El sta cu 2 prieteni cei mai buni Cameron si Lukas.
Despre mine nu sunt multe de spus sunt o fata pe nume Teodora am 15 ani,o familie cu părinți iubitori,doi frați Robert si Antonio care sunt mereu puși pe glume,o casa modestă de modă veche in care locuiesc eu cu mama si tata si o casa mare in care stau frații mei jos si sus (casa având 2 etaje)inchesu Adrian fratele mai mic al mamei.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum