capitolul 13

26 4 0
                                    


Intru in casa si o vad pe mama care imi pregătea ceva de mâncare in bucătărie si pe tata care citea ziarul.Ma duc in camera mea,ma schimb,si astept sa ma cheme mama sa mănânc. Între timp imi trimite Shawn mesaj ca abia așteaptă să ne intalnim. Eu îi răspund ca si eu si apoi imi spune ca ma iubeste,nu apuc sa îi răspund ca o vad pe mama la usa spunandu-mi sa merg sa mănânc. Mănânc apoi ma îndrept către telefon,îi răspund lui Shawn si apoi ma uit pe geam,poate il vad,el canta la chitara si probabil de asta nu a raspuns. Apoi ma pun in pat si adorm,imi dadusem la maixim volumul la telefon sa il aud in caz ca imi mai trimite un mesaj. Mă trezesc si era pe inserate. Mă pregătesc si ma duc sub salcie. Am asteptat acolo o ora sau doua ,îi tot dădeam mesaje si nu răspundea. Eram trista însă nu aveam ce sa fac altceva. Am plecat in casa si ma duc direct in camera mea. Intru in camera,ma schimb inapoi si ma pun in pat. Mă tot uitam pe telefon însă nu primisem nici un mesaj. Eram dezamăgită si m-am culcat. A doua zi era sâmbătă deci am stat până târziu dimineata. Mă ridic din pat imi verific telefonul de pe birou si apoi ma uit iar pe geam,il vad pe Shawn cum vorbeste la telefon. Vorbea cu Loredana.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum