capitolul 5- O zi mai speciala

39 7 0
                                    


După zi minunată,vine si ziua care urma sa fie mai speciala.
Am ajuns la scoala,intru pe usa si il vad pe Shawn zâmbind fapt care ma face si pe mine sa zâmbesc. Ajung pe lângă el si el se uita la mine de parca ar vrea ceva,își desface bratele si asteapta sa ma dus sa il îmbrățișez,asta am si facut,el m-a strâns în brațe strans si am stat asa timp de câteva minute . In tot timpul asta tot holul se uita la noi si ma simteam speciala,si eram fericita ca Diana fierbea de nervi si de ciuda. Apoi îi dau drumul pentru ca trebuie sa merg la ora,el imi spune ca ma asteapta si pauza urmatoare.
Ajung in clasa si ma asej langa Alexandra. Diana se uita la mine cu o privire nervoasă si plina de invidie. Vorbea tare si spunea despre mine ca cică s-a băgat ea in seama cu băieți populari si nu mai stiu ce. Eu m-am enervat si m-am luat la cearta cu ea,putea sa se i-a de mine dar sa se ieie de Shawn nu are nici un drept,de mine sa se ieie cat vrea dar numai nu de el. Am început să îi spun că el vrea sa stea cu mine ca nu il oblig eu etc. Ea mi-a spus ca sigur stiu ceva ce nimeni nu trebuie să afle si sta cu mine doar ca sa nu spun nimănui, i-am spus ca nu e asa si atunci a intrat în clasa profesorul.
Vine pauza si iar ma duc pe hol si ma vede Shawn in lacrimi fugind afara cu Alexandra după mine si incepe sa fuga si el după noi. El a alergat foarte repede si ma prinde din urma si imi pune mana pe umăr si ma opreste,nu vroiam sa îi spun ce s-a întâmplat însă nu puteam sa il mint. El m-a luat in brate si imi spune ca totul va fi bine.
Imi i-a mana si imi pune în ea o scrisoare pe care o scoate din buzunar si imi spune sa o citesc acasa singura. Imi spune sa ma liniștesc si isi cere scuze ca nu poate veni si azi acasa cu mine.
Clopoțelul sune si trebuie sa merg in clasa pentru ca am ora de matematică și nu pot întârzia la ea,doamna este foarte stricta. Shawn trebuie să plece din pauza asta pentru ca are treaba cu tatăl lui. Ma conduce spre clasa si ma i-a iar in brate.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum