Dupa ca intram in cabina,scoate Shawn bani,plătește si începem să facem poze,oricum prindeam făceam poze,la sfarsit cand nu ma asteptam imi ia fața in palme si ma sărută,asta a fost fix ultima poza. Luam pozele si începem să ne râdem de ele. La un moment dat îi spun sa mergem sa mâncăm. Mâncăm si dupa mergem sa ne cautam niște haine. Intrăm în magazin si erau niste fete care tipau ca l-au văzut pe Shawn,o fata a spus destul de tare,o fata mai rebelă dintre ele,a spus :"De ce tipati atat?,nu aveti sanse cu el,e al meu." Și se duce si la sărută repede pe Shawn pe obraz la care Shawn spune ca minte si ca el are iubită. L-am prins de mana si am plecat din nou sa cautam haine,imi gasesc un tricou negru pe care era scris Canada si pe lângă scris era un apus de soare. Lui Shawn i-a plăcut la nebunie tricoul. După ce îl cumpăr îi spun sa mergem sa îi cautam si lui ceva. El Cat își caută un tricou eu plec si ma duc sa ma uit si eu. Vad niște tricouri negre si incep ca ma uit printre ele,pe la mijloc am gasit un tricou exact ca al meu,il iau si ma duc la Shawn. I l-am aratat si era atât de fericit,s-a dus sa il probeze si a avut noroc caci era fix mărimea lui. L-a cumpărat si plecam.
Sper sa va placa 😍😍
CITEȘTI
Shawn
Teen FictionNu vreau sa va spun nimic din ceea ce se va întâmpla,va las in suspans,pwp.💞💞 Am sa incerc sa postez in fiecare seara. Nimic din această carte nu este adevărat. Este doar imaginația mea.