Dupa ce o îmbrățișează îi spune si el pa si plecam. După ce am trecut de casa Alexandrei,încep să vorbesc cu Shawn:
- As vrea sa vad si eu cum ar decurge întâlnirea lor,e prima întâlnire a Alexandrei.
-Și eu as vrea. Dar cum sa facem?
- Nu stiu,gândește-te si tu.
- Ămmm, hai sa ne deghizam si sa mergem si noi.
- Esti nebun? Cum sa ne deghizam?
- Simplu,tu iti iei o peruca si te machiezi,si eu imi iau o mustata falsă si o pălărie si gata,ne putem face spioni.
- Nu spui tu rău însă de unde iti iei tu mustața?
-Merge azi tatăl meu in oras are niște treabă si merg si eu,si cat el își rezolva treburile eu plec sa imi iau mustața.
- Nu esti întreg la cap, Spun asta razand.
- Deci vrei?
- Normal.
Ajungem acasa,Shawn pleaca in oras,eu imi caut o peruca prin dulap. Spre seară mai vorbesc cu Shawn si cu Alexandra. Ea imi tot repeta ca abia așteaptă si ca nu mai are răbdare. Imi închid telefonul pe la 11 si încarc sa dorm. Adorm greu pentru ca ma tot gandesc la ziua de maine.
A doua zi de școală trece extrem de repede. Spre seară ma suna Alexandra ca se pregătește pentru întâlnire. Trebuia să închid cumva sa ma pregătesc si eu însă nu stiam cum. Ii spun ca nu mai pot vorbi ca ma duc sa o ajut pe mama si închid. Imi da mesaj cand pleaca,mai vorbim prin mesaje cat eu ma machiez, si sunt si eu gata. Ma suna Shawn ca e gata si plecam si noi in oras. Intram in restaurant si îi vedem la o masa si ne asezam a doua masă in spatele lor. La un moment dat Connor își pune mana peste mana ei si se uita unul la altu,si tau asa vreo 5 minute. Shawn se plictisise si îi da un mesaj "Sarut-o",Connor își ia mana de pe a Alexandrei,se uita pe telefon si îl întreabă unde e. Shawn îi trimite o poza cu masa lor. O pei de iar de mână pe Alexandra si o sărută.
CITEȘTI
Shawn
Teen FictionNu vreau sa va spun nimic din ceea ce se va întâmpla,va las in suspans,pwp.💞💞 Am sa incerc sa postez in fiecare seara. Nimic din această carte nu este adevărat. Este doar imaginația mea.