Dupa o seara cu amintiri frumoase,ma trezesc,imi deschid telefonul si ma uit pe telefon la ora,era ora 12,Shawn nu era treaz,stătea cu o mână peste mine si stiam ca dacă ma ridic o sa se trezească,asa ca am mai stat in pat.
Ma simt atat de in siguranță langa el,e atat de atent cu mine si grijuliu,nu am eu atata grija de mine cat are el.
Imi închid telefonul si dupa ceva timp se trezeste Shawn. Deschide ochii,ma sărută pe frunte si ma intreaba:
- Cât e ora?
- E 1,dar nici nu avea cum sa ne trezim mai devreme toțusi ne-am culcat la 4.
Începe să râdă și spune:
- Măcar a fost frumos. Acum trebuie sa ma duc sa imi fac bagajul însă nu aș pleca de langa tine. Apoi ma strânge tare in brate.
Se ridică de pe pat,ma sărută apoi pleaca in camera lui. Ne facem bagajele apoi am mai iesit pe afara sa ne plimbam,mai aveam o oră până trebuia sa plecam. După ce ne plimbam,mergem in hotel si ne pregătim. Ne cheamă toboșarul sa plecam.
Dupa ceva timp de mers pe drum ne prinde foamea. Oprim la un restaurant,mâncăm apoi ne continuam drumul. Eu m-am pus cu capul pe umărul lui,el cu capul peste al meu,mi-a luam mâinile în ale lui si am adormit. După câteva opriri ajungem acasa dimineata pe la 5,eu ma duc in casa moartă de somn,imi îmbrățișez părinți,intru in camera mea,imi las geanta si ma arunc in pat.
CITEȘTI
Shawn
Teen FictionNu vreau sa va spun nimic din ceea ce se va întâmpla,va las in suspans,pwp.💞💞 Am sa incerc sa postez in fiecare seara. Nimic din această carte nu este adevărat. Este doar imaginația mea.