Capitolul 8-Meciul de basket

38 6 0
                                    


După o zi minunată plina de zâmbete si de multa distractie mergem acasa si ne punem direct in pat. A doua
zi ajung la scoala si il vad pe teren pe Shawn care se juca basket cu mai multi colegi din toate clasele. Ma cheamă si pe mine sa joc si ma duc si eu.Dupa ce be-am jucat a sunat clopoțelul sa mergem in clase. După prima oră merg pe hol cu Alexandra si ne îndreptăm direct spre Shawn care stătea cu spatele,eu merg pe la spatele lui si il sperii,el tresare apoi incepe sa rada. Ma ia in brate si apoi îmi mulțumește din nou ca la.m invatat sa joace basket,fraza la care intervine Luckas si spune ca chiar ma pripem la sport si la ai invata pe alți sa se joace.
Shawn a inceput sa ma laude si am vrut să le povestim celorlalți ce am mai facut ieri,nu apucam sa scoatem un sunet ca se suna. Mergem in clase si începem ora.
Urmatoarea pausa ne-am petrecut-o împreună toti si apoi supa inca o ora plisctisitoare am merd sin nou pe hol. Acolo vine Eduard,cel mai bun jucator de baschet din toata scoala,el era in clasa a10. Este foarte înalt si este un foarte bun prieten de al Dianei.
Iesim afara pe terenul de basket si Shawn il intreaba daca ar vrea sa jucam un meci eu cu Shawn într-o echipă si Eduard singur. Acesta a fost de acord si a inceput meciu.
Am început să jucam in acea pauza si mai aveam inca 2 pauze in care tot terenul ne aparținea. Aproape jumătate de scoala stătea pe margine si se uitau la noi. Eduard a condus scorul in prima repriză,în a doua am egalat si mai aveam a treia repriza. Cine dădea punctul decisiv câștiga jocul. Atunci când Shawn s-a apropiat cu mingea de coșul lui Eduard sa dea coș,Diana intra repede in teren si îi pune piedică Shawn cade pe jos.
   

          

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum