capitolul 6-scrisoarea

43 6 0
                                    

Dupa ce a plecat Shawn,am intrat in clasa cu puțin înainte să intre si profesoara. Nu m-am putut concentra de lot toată ziua,ma gândeam in continuu la scrisoarea,ma gândeam ce ar fi putut scrie in ea. Au trecut toate orele si am plecat acasă. La un moment dat m-am gândit să mă uit în ea,însă nu am facut-o.
Am ajuns acasă,am intrat in camera mea si am inceput sa citesc scrisoarea. in ea scria:
" draga,Teodora,

Imi cer scuze că nu am mai stat cu tine,nu,nu te-am uitat ,însă nu credeam ca vrei sa mai stai cu mine. Imi cer scuze pentru tot,imi cer scuze ca nu am mai venit in locul nostru pe care il adoram din toata inima si imi este foarte dor sa stam impreuna ,sa radem,insa nu am putut sa vin pentru ca am foarte multa bataie de cap cu toate spectacolele pe care leam . De multe ori am vrut să vorbesc cu tine pe hol sau sa te chem sa stam macar in pauze împreună dacă în timpul liber nu pot,doar ca nu credeam ca vei accepta s asta-i cu mine. Vin-o mâine in locul nostru,vei avea o surpriză.
Te astept!
Cu drag,Shawn"

Pe loc mi-au dat lacrimile si am simtit cum mi-a revenit vechea viata inapoi.
NU inteleg ce ce credea că nu voi sta cu el,din potriva si eu incerc sa fac asta de ceva timp. Si desigur ca voi merge.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum