capitolul 27-Drumul spre Amsterdam

10 4 0
                                    

Imi trimisese un mesaj in care scria ca nu poate dormi,ca abia așteaptă să plecăm,si ca îi e dor de mine. Eu îi răspund ca nici eu nu pot dormi si ca nici eu nu mai am răbdare. Pana la urma imi spune ca ma iubeste,eu îi răspund la fel apoi la fel apoi ne închidem telefoanele si en culcăm.
Ma trezesc si sar din pat,azi era ziua in care trebuia sa plecam. Ma duc in bucătărie unde era mama care imi pregătea clatite. Ma intreaba:
- Ti-ai facut bagajele?
-Da! Abia astept! A,da,si sa stii ca dupa ce mănânc trebuie sa ma pregătesc si sa merg la Shawn sa mai repetăm putin.
- Bine.
Mănânc apoi ma duc sa ma schimb,imi prind părul,ma spăl pe dinți și plec. Acolo il vad pe Shawn cu chitara in brate. Imi spune sa intru apoi începem să repetăm. După ce am terminat de repetat toate melodiile imi spune sa ma duc acasa sa ma odihnesc si sa nu imi fac griji pentru ca totul v-a iesi perfect,si ca v-a veni o masina sa ne i-a la ora 7. Ma duc acasa sa ma odihnesc si la ora 5 m-am trezit. Am dormit cam 2 ore jumătate. O sun pe Alexandra sa vorbim. Am vorbit cu ea apoi se făcuse 6. Închidem si încep să mă pregătesc. Imi pun bateria externă in geanta, si imi pun telefonul la încărcat. Ls ora 7 fără 10 sunt gata si primesc un mesaj de la Shawn sa merg la el sa asteptam masina pentru ca si el este gata. Ma duc la el si asteptam. Pana la urma ajunge,ne punem bagajele,si ne urcam in masina. În ea eram Eu,Shawn in spate si tobosarul la volan. Am râs,am glumit si la un moment dat, pe la ora 1 noaptea,il vad pe Shawn care încearcă să se pună cumva sa poate dormi,eu îmi iau haina de trening de langa mine si o impatur si apoi mi-o pun pe brațe,apoi îi spun lui shawn sa se pună cu capul in bratele mele pentru ca eu nu prea dorm in masina. Se pune si imi spune sa îi dau mâna pe care o strânge în a lui si apoi adoarme. După un drum foarte lung de câteva ore ajungem In Amsterdam la hotel.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum