capitolul 14- despartirea

22 4 0
                                    


Am aflat a doua zi de la el ca vovrea cu Loredana.
Deci,a doua zi eu fiind dezamăgită si supărată pe Shawn intru in scoala si il vad pe Shawn si de data asta nu a venit sa ma îmbrățișeze. In nici o pauza nu a venit la mine,tot timpul am stat cu Alexandra si in ultima pauza m-am dus pe hol.( Și Cameron ma placea). Ajung pe hol si ma duc direct la el,il prind de mana si il trag după mine într-un loc în care sa fim singuri.Ajungem si il intreb ce s-a întâmplat. El imi raspunde" Mă mai întrebi ce s-a întâmplat?" ...eu eram nedumerită si il intreb ce s-a întâmplat,la care el raspunde ca l-a sunat loredana si i-a spus ca m-a văzut cu Cameron in parc tinendu-ne de mână și ca la sfarsit ne-am saturat. Eu aveam lacrimi în ochi și i-am spus ca nu este adevărat. El nu ma crede,eu vreau sa il îmbrățișez,il iau in brate si il trag iar el nici nu pune mana pe mine sa ma îmbrățișeze si el. Apoi il intreb " Tu chiar vrei sa ne despărțim din cauza ei si a minciunilor ei?.Eu am stat aseară si te-am asteptat sa vi si ma tot uitam pe geam sa vad daca vi si te vedeam cum vorbesti la telefon". Iar el spune ca nu ma crede si apoi pleca.
Apoi a venit Alexandra la mine,i-am explicat tot si am mers pe banca de afara,încep să plâng,o iau in brate la care ea spune ca trebuie sa vorbim cu Loredana. Shawn se uita cu parere de rau la mine pe geam.
Ajung acasă si îi dau mesaj sa ne intalnim a doua zi la scoala in curte.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum