capitolul 10-sărutul

37 5 0
                                    

După putin timp ajunseseră părinți lui acasa si nu a mai avut nevoie sa il ajut eu. Seara m-a sunat si m-a intrebat daca pot vorbi pentru ca vrea sa imi audă vocea. Am vorbit până la ora 2 noaptea până când ne-am decis să ne culcăm.
Am ajuns la scoala,Shawn se simte mai vine,fapt care ma bucura si merg in clasa pentru a ma pregăti pentru prima oră. După ce am stat toate pauzele pe hol in ultima pauza înainte de ora de desen ma cheamă Shawn pe hol,ma duce afara le o bancă din curtea școli si imi spune sa merg diseară la ora 19:00 in locul nostru,probabil m-ar fi invitat altundeva însă stie ca ador acel loc.
După ora merg acasa,mănânc,imi scriu,mai stau pe telefon si ma culc putin pentru a mai trece timpul. Ma trezesc la 18:30 si mănânc, ma schimb,ma pieptan,imi las părul pe spate,imi iau o pereche de teniși. Eram îmbrăcată într-o pereche de teniși merg si cu alb,o pereche de blugi negri si un tricou vișini.
Se face ora 18:57 si plec. Atunci când intru sub salcie il vad pe Shawn care avea chitara langa el,intisese o pătură pe jos si ma invită să stau langa el. Ma asez si il rog sa imi cânte ceva la chitara si incepe sa cânte piesa "Kid in love". După ce termină il aplaud si îi spun că are o voce superba. Imi ia mâinile si mi le strânge în ale lui, ma priveste adanc in ochii si imi spune :" Până acum nu am ajut curajul sa îiti spun însă esti o persoana foarte importanta pentru mine si atata timp cat esti cu mine nu ti se va nimic rau. Sincer trebuie să îți spun că...Te iubesc!". Eu ma inrosesc la fata si îi spun acelasi lucru după care imi ia fata in palme si ma sărută.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum