capitolul 45 -inceputul scandalului

8 4 0
                                    

După putin timp dupa ce iesim din magazin il suna tatăl lui Shawn ca el este gata si ca putem pleca.
Ajungem acasa si ma suna Alexandra sa ma întrebe cum a fost,i-am povestit totul si m-am pregătit de culcare.
A doua zi dimineata imi suna alarma. Ma pregătesc si ma duc la scoala. La scoala ca in fiecare dimineata ma astepta alexandra in curtea școlii si Shawn pe hol. Intru in curtea școlii,o iau pe Alexandra si intram in ea. Alexandra avea o față dezamăgită si nu vroia sa imi spuna ce are. Intrăm în scoala,ma duc la Shawn,il îmbrățișez si plecam in clasa. Orele trec repede,pauzele mi le petreceam numai pe hol si Alexandra tot nu imi spunea ce are,încerca să mă facă să nu mai stau cu Shawn di nu înțelegeam de ce.
La un moment dat o prind de mana si o duc in baie sa o intreb ce are si sa nu o las sa plece până nu imi spune.
- Alexandra,spune-mi ce ai,încerci să mă îndepărtez de Shawn si chiar nu inteleg de ce.
- Ok,o sa iti spun. Fac asta spre binele tău nu inventez. Stii ca ieri după ce am plecat noi ( ea cu Connor) a plecat după câteva minute si el.
- Nu stiam asta,în fine continuă!
- Am aflat de la Connor ca Shawn s-a întâlnit ieri cu Loredana,si daca nu ti-as fi spus iti făceam mai mult rau. Te rog nu plânge.
Eu încep să plâng si plec fugind din baie. Shawn era pe hol si cand ma vede vine după mine.

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum