capitolul 43 - iesirea in oras/ partea 1

10 3 1
                                    

După foarte multe poze si o plimbare superba mergem inapoi acasă. Pe Alexandra o sunase mama ei sa meraga acasa ca are musafiri,Connor a plecat si el si din nou am rămas singuri. Eu am mers acasa sa imi fac curat in camera.
Termin de facut curat si ma suna Shawn:
- Ce faci?
- Bine,stau,tu ce faci?
- Bine,vrei sa vi cu mine si cu tata până în oras? Tata are niște treabă si m-a chemat si pe mine sa merg cu el sa îi țin de urât si ma gândeam sa vi si tu.
- Bine,vin,dar la ce oră?
- Peste o oră.
- Bine.
- Ne întâlnim la mine,te iubesc,paa!
- Și eu,pa.
Ma duc sa mănânc,ma spăl si il sun pe Robert sa îi spun că ma duc cu Shawn până în oras si ma spăl pe dinti si pe față.
O sun pe Alexandra sa îi povestesc si ma pregătesc. Ma îmbrac,pieptan si ma spăl pe dinți și plec la Shawn. Ma Mai pregătesc putin si plec la Shawn. Din întâmplare ne-am îmbrăcat aproximativ la fel,cu o pereche de blugi albastri închiși la culoare,tricou alb, o haină de trening si o pereche de teniși negri.
Ne urcam in masina,tatăl lui pune muzica,eu cu Shawn cântăm si tot drumul a fost distractiv,am facut vreo 50 de minute până sa ajungem. Ajungem in oras si tatăl lui pleaca unde avea treaba deci noi puteam sa facem ce vroiam noi. Intrăm în mall si primul lucru pe care l-a văzut Shawn era o cabina pentru poza,m-a prins de mana si m-a dus în cabina.

Va rog sa imi spuneti cum vi se pare cartea mea in comentarii.....va iubesc pe toti si va multumesc ca imi citiți cartea 😍😍😍😍

ShawnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum