• Dupa ce am ajuns la hotel ne.am aranjat totul. Toti eram in cate o camera de o persoană. Camera mea era langa a lui Shawn. Peste 2 zile trebuia sa avem concertul. Ne-am plimbat,am vizitat câteva locuri noi,Shawn a mai facut poze cu fani si am mai repetat de câteva ori in acele 2 zile.
• Venise si ziua concertului. Trebuia să înceapă la ora 7. Pe la 4 mergem in culise unde erau niște doamne care m-au chemat sa imi aleg haine,sa aleg cum vreau sa imi prind părul si altele,iar pe Shawn l-ai chemat niște bărbați sa il pregătească.
• Înainte să înceapă concertul cu 30 de minute ne întâlnim gata sa candam. Shawn ma intreaba:
• - Ai emoții?
• - Da,foarte multe,adica toti oameni astea sunt aici pentru tine nu si pentru mine.
• - Sunt sigur că le va plăcea cum canti.
• Mai povestim apoi ne face un om semn ca putem intra pe scena. Eu eram extrem de emoționată. Shawn imi zice sa astept acolo. Se duce pe scena,tot publicul a început să țipe și chaiar sa plângă. Shawn spune:
" În seara asta nu am venit singur,am venit cu o persoană foarte speciala pentru mine,aceasta persoana se numeste Teodora si are o voce superba." Apoi imi face semn sa intru pe scena,nu stiam cum sa reacționeze,toti au aplaudat si au țipat. Începem să cântăm,totul merge bine apoi am terminat toate cântecele. Shawn spune ca inca nu s-a terminat,am rămas uimită,cum sa nu se termine???,asta e tot ce am repetat. Cantase o melodie doar pentru mine,o canta si eu încep să plâng,de fericire si de emoții. Nu stiam ce sa mai fac,el se uita in ochii mei si a inceput sa zâmbească.
CITEȘTI
Shawn
Teen FictionNu vreau sa va spun nimic din ceea ce se va întâmpla,va las in suspans,pwp.💞💞 Am sa incerc sa postez in fiecare seara. Nimic din această carte nu este adevărat. Este doar imaginația mea.