Vorbesc cu Alexandra si o intreb ce parere are despre el,cat de subtil posibil,a zis ca ar vrea sa vorbeasca cu el insa nu are curajul. După ce mi-a spus asta a schimbat subiectul. Am mai vorbit si ma gândeam la un motiv pentru care sa închid apelul sa il pot suna pe Shawn,până la urmă i-am spus ca ma cheamă fratele meu Antonio si am închis.
Îl sun pe Shawn si imi spune ca a vorbit cu Conner si a spus ca si lui i-ar plăcea să vorbească cu ea însă nu stie cum sa se bage in discutie cu ea. Planul pe a doua zi era facut, în pauza mare sa fim toti pe hol si sa îi facem sa vorbeasca unul cu altul.
Imi închid telefonul si ma culc.
A doua zi,imi suna alarma,ma ridic din pat,ma pregătesc si plec la școală.
Ajung la scoala si ca in fiecare dimineata Alexandra ma asteapta afara in curtea școlii si Shawn pe hol. Intru in curtea școlii,o îmbrățișez pe Alexandra,intram in scoala,Shawn ma i-a in brate si mergem in clasa. Primele ore trec foarte repede. În sfârșit a venit si pauza mare,o prind pe Alexandra repede de mână,iesim pe hol si îl văd pe Shawn care vorbea pe scări cu Connor. Plec la Shawn,îl iau in brate si ma asez si eu langa el pe o scară,deasupra lui Connor. Alexandra nu avea loc sa stea lângă mine si i-am spus sa stea lângă Connor. Se pune langa el,si eu vorbeam intentionat doar cu Shawn,si le-am spus si lor sa vorbeasca,sa faca cunoștiință pentru ca si el este un tip de treaba,nu am vorbit mult cu el,am vorbit doar o singura data cu el. Au început să vorbească. Eu cu Shawn eram fericiți ca ne- iesit planul. Apoi din pacate sa suna de oră.
CITEȘTI
Shawn
Teen FictionNu vreau sa va spun nimic din ceea ce se va întâmpla,va las in suspans,pwp.💞💞 Am sa incerc sa postez in fiecare seara. Nimic din această carte nu este adevărat. Este doar imaginația mea.