Selamlaar.
~°~
Sınava hazırlanan o mağdurlardan biri de benim evet evet yıkık falan diyoruz ya hah işte onlardan biriyim ben.
Sınıfa doğru yürürken suratım asık, modum düşüktü. Ayaklarım geri geri gidiyordu.
Bıktım ya bu sınavlardan.
Gençliğimi sorularda iki şık arasında kalarak geçirmiştim resmen.
Lanet olsun.
Sınıfa girdim ve kendime bir masa bulup oturdum.
Üniversite sınavına hazırlık için iki üç haftada bir vaktim oldukça girdiğim dershane sınavlarından biriydi işte bu da.
Ben telefonla uğraşırken sınıfın kapısı açıldı ve tahminimce hoca girdi.
Kafamı kaldırdığımda doğru tahmin ettiğimi anladım. Hocayı gördüm ve telefonu kapatıp çantama kaldırdım.
Evet başlıyorduk.
Kitapçıklar dağıtıldığında ve biz bilgileri doldurmaya başladığımızda sınıfın kapısı tekrar açıldı.
Adımı kodluyordum ve kafamı kaldırıp bakmaya üşenmiştim resmen üşengeçlikte zirveye gelmiştim.
Bana rakip çıkamazdı üşengeçlikte.
Pırıl Canlısay.
Adımı da kodlayıp arkama yaslandıktan sonra yan sırama oturan ve sınıfa geç giren üniversite rakibime baktım.
Bakmaz olaydım.
Sen bana rakip misin şimdi?
Maşallah.
Allah herkese böyle rakipler versin inşallah.
Eli saçında duruyordu ve parmaklarıyla hafif hafif saçlarını okşuyordu. Bir anda elimin sızladığını hissettim.
Ne oluyordu bana ya?
Önüme döndüğümde yan gözle dayanamayıp yine ona baktım.
Dirseğini sıraya yaslamış kitapçığı dolduruyordu. Geç geldiği için aceleciydi.
Peki benim şu an hızlı atan kalbimin ne acelesi vardı lan?
İç sesim bana Pırıl soruları çözmeye başla. O herkes gibi senin sadece rakibin. Çözdüğün her soruda eleyeceğin binlerce rakiplerden biri işte diyordu.
İçimdeki saf kız bunları umursamıyordu.
Tekrar ona baktım. Hiçbir hareketi kaçırmamaya çalışan gözlerim en ince detayına kadar onu izlemeye dalmıştı.
Sonra ne olduysa o an oldu.
Gözünü kitapçıktan kaldırdı ve göz göze geldik.
Sanırım bu sefer ben ciddi ciddi elenmiştim.
~°~
Rakip elemeye diye gidip elenmek nasıl bir hareket amaa...
İnşallah beğenirsiniz yav.
Ayşenur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIRIL |Yarı Texting|
Short StoryT A M A M L A N D I @maybelove: İyi de ben herkes değilim. @yankıı_: Allah Allah kimsin? Kimdim ki ben? @maybelove: Ben galiba herkesmişim ya.. *Önyargısız gel.* *PIRIL isimli ilk çalışmadır.* Kitap ile ilgili en ufak ç/alma durumunda yasal hakla...