PIRIL|27

10.1K 838 167
                                    

Gençler selaam..

40+ vote
50+ yorum

~°~

Evet hep birlikte kutlamaya gelmiştik.

Bilin bakalım nereye?

Meyhaneye!

"Bizim kutlamaların ilk mekanı burası kızlar. Beğendiniz mi?" diyen Arda'ya baktım.

İçkiyle pek aram yoktu zaten bizden birtek Nazlı içerdi.

"Çok." diyen tabii ki Nazlı olmuştu.

Cemre Emir ile konuşmasını kesip Nazlı'ya döndü. "Bizden birtek Nazlı içer."

"Yani beğenenin o olması normal." diye konuşan da Buse oldu.

Benim çok konuşasım yoktu.

Denize yakın bir yerdeydik ve manzarayı izlemek daha çok ilgimi çekiyordu.

Üşüyorum diye ellerimle kollarımı ısıtmaya çalıştım. Üstüme bir şey örtüldü. Kafamı kaldırdığımda garsonu gördüm. Kızlarla hepimize şal vermişlerdi.

Etrafa baktığımda herkesin üstünde olduğunu görünce garsona dönüp, "Teşekkürler." dedim ve gülümsedim.

Kızlarla hepimiz ince giymiştik bunun üstüne bir de deniz esintisi insanı üşütüyordu.

"Ama siz şimdiden üşüdünüz. Daha deniz kenarına oturucaz. O zaman şallarda olmayacak." diyen Yankı'ya döndüm.

Şal yoksa sen varsın. Sen ısıt.

Arda düşündüğümü hissetmiş gibi hemen atıldı. "Ben asimin üşümesine izin vermem. Sarılrıım."

Cemre ile de Emir birbirlerine sarılırlardı.

Nazlı içkinin verdiği mayışmışlıkla konuştu. "Biz de seninle sarılırız Pırıl ne olacak sanki?"

Dediği şeye güldüm.

Nazlı'nın surat ifadesi değişti. Elini karnına götürdü.

Muhtemelen içtiği fazla içkiden midesi bulanıyordu.

Kalkarken dengesini kaybedip Kaan'a tutundu.

Arkadaşıma iyilik olsun diye konuşmaya başladım. "Kaan midesi bulandı sanırım. Ben biraz kötü oldum da sen onu lavaboya götürür müsün?" dediğimde beni kafasıyla onayladı.

Yankı'ya baktığımda önündeki balığını yiyordu ve devamlı içip yeniden dolduruyordu.

Sarhoş olacaktı.

Aklıma geçen gün dedikleri geldi.

Sarhoşum benden yararlanmaya kalkıyorsun şu an.. Ağzımı arama. Sana hiç bahsetmemem gereken şeyleri anlatırım.

Bana mı yoksa fake hesaba mı hiç bahsetmemen gereken şeyler var Yankı?

Ona baktığımı hissetti ve bana baktı.

"Baya sohbetine doyum olmuyor." dediğimde güldü.

"İçki almışken konuşmayı sevmem ben." dediği an kaşlarım çatıldı.

"Neden ki?"

Kulağıma doğru yaklaştı.

Bu sefer bir şeyleri diyecek sandım ben de ona yaklaştım.

"Sarhoşken benden yararlanmak isteyen çok kız oluyor da dikkat ediyorum o yüzden." dediğinde ona kötü kötü baktım, devam etti. "Ağzımdan kaçırmamam gereken çok şey var Pırıl."

Sen hep benim adımı fısıldasana bana ya.

"Mesela?" diye konuştuğumda sırıttı. Gözlerini denize çevirdi.

Hiçbir şey söylemeden tekrar önüne döndü.

Delirecektim çocuk kapalı kutu gibiydi.

Açamıyordum.

~°~

Yankı sana ne yapcaz biz oğlum sen böyle evde kalırsın djdldndm

Kutlamanın ikinci kısmı da olacaak.

PIRIL |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin