PIRIL |32

9.8K 783 154
                                    

Selaaam.

Bu bölümü çok beklediğinizi biliyorum ama kitapla ilgili bir şeyler vardı. Onları oturtup geldim.

Bundan sonra son hız devam!

Sınırı siliyorum, etkileşim düşerse bozuşuruz..

~°~

Karşımda oturan Nazlı neredeyse konuşamıyordu. Sürekli ağzını açıp kapatıyor, cümle kuramıyordu.

Elimi sertçe masaya vurdum. Olduğu yerde sıçradı.

"Konuşsana kızım." dediğimde sonunda konuşmaya başladı.

"Kaan senin Yankı'yı sevdiğini anlamış ama Yankı'nın bir sevdiği varmış ve Yankı bunu kimseye söylemiyormuş. Kaan da bunu bana söyledi seni üzmeden ben sana söyleyeyim diye." hızlıca konuşup bitirdiğinde ağzım açık kalmıştı resmen.

Yankı'nın söylediği şeyler kulağımda resmen çınlamaya başladı.

Üzüleceksin.

Sevme beni. Bağlanma bana.

Yakın bir zamanda ağlarsan aklına şu gelsin olur mu? 'Yankı beni uyarmıştı' de.

Çünkü ben seni uyardım.

"Olmaz öyle şey." diye bağırdığımda artık Nazlı da bağırdı.

"Salak aniden bağırma, masaya falan da vurma. Korkuyorum. Hem neden olmasın? Çocuğa yakın olduğun mu var? Biraz kendini belli et." dediğinde onu başımla onayladım.

Hemen telefonu elime aldım.

@maybelove: Yankıı

@yankıı_: Efendiim

@maybelove: Haftasonu YKS var.

@yankıı_: Sen beni böyle mi seviyorsun?

@maybelove: Anlamadım?

@yankıı_: İnsan sevdiğinin yarasını deşer mi?

@maybelove: Ay özür dilerim. Belki aynı okulda gireriz diye dedim. Görürüm seni, sınavım iyi geçer.

@yankıı_: Kıyamet günü gibi kimse önünü göremeyecek. Sen beni görmekten bahsediyorsun.

@maybelove: Ben seni sevmekten de bahsediyorum ama o işine gelmiyor.

@yankıı_: Tam da annem çağırıyor ben sana yazarım geri.

Fake hesaptan yakın olamıyorsak bir de Pırıl olarak şansımızı deneyelim bakalıım.

~°~

Gençleer bunlar YKS sınavına yeni girecekler xnxöxndmdjd

Diğer bölüm girecekler akşama da düğüün var.

Bakalım neler olacak..

PIRIL |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin