Selaaamlar.
40+ vote
50+ yorum~°~
@maybelove: Sen bana yazma ya sıkıntı yok.
@yankıı_: Cevaplamak istemediğim sorular sormasan yazarım aslında.
@maybelove: Ben seni umursamaz hallerine rağmen seviyorum sen şu sorulara bile katlanamıyorsun. Kırdı biraz.
@yankıı_: Özür dilerim ama aramızdaki farkı kendin de söylüyorsun. Sen seviyorsun, ben değil.
Yazdığı şeyi okuduktan sonra sindirmek için kendime zaman tanıdım.
Sindiremiyordum. Dedikleri ne kadar doğru olsa da kırmıştı sevdiğim tarafından yüzüme böyle vurulması.
Kızlarla maçın yapılacağı sahaya gelmiştik.
Tribünlerde otururken aynı zamanda kızlar sohbet ediyordu. Ben katılmıyordum çünkü Yankı'nın ağzından nasıl laf alacağımı düşünüyordum.
Yanımdaki yere birinin oturduğunu hissedince kafamı umursamazca yana çevirdim.
Yankı?
Gülerek bana bakıyordu?
Yanıma oturmuştu?
Olabilir, tamam sakinim.
"Naber?" dediğinde ben hala mal gibi ona bakıyordum. Yanımda oturuyordu. Bu çok yakınımda demekti.
Alt yazı olarak bir de gülüyordu.
Olamaz, sakin falan değilim.
"İyi." diye sonunda konuşabildiğimde ofladı. "Sağ ol işte ben de iyiyim."diye hayıflandığında hemen konuştum.
"Özür dilerim ya bir şey düşünüyordum. Kafam karışık da."dediğimde bana bir sır verecekmiş gibi yaklaştı.
"Neden karışık kafan?" diye yavaşça konuştuğunda içimden bir besmele çektim.
Allah'ım sabır ver yoksa sarılıcam şimdi buna.
Ben de ona yaklaştım. "Sen geçen maçta neden kafanız karışıktı söylersen ben de söylerim."diyerek güldüğümde kaşları çatıldı.
"Hatırlatma o günü ya. O sizin okuldaki Gökhan mıdır, Haktan mıdır onu hatırlıyorum. " dediğinde "Hakan." diye düzelttim.
Bana döndü. "Her neyse işte. Ona ayar olduk." diye homurdandığında tam nedenini soracaktım ki yanımızda oturduklarını yeni fark ettiğim Arda ve Emir onu maçtan önce ısınmaya çağırdı.
Hep birlikte sahaya indiler.
Sağıma dönüp kızlara baktığımda hepsi bana şok içinde bakıyordu.
Yankı gelip yanıma oturdu ve benimle sohbet etti.
Şaşırmaları normal yani.
Beyler ısınma yapıldıktan sonra maça başlamışlardı.
Karşı takım 25. dakikada gol atmıştı. Birinci yarının bitmesine beş dakika kala da Kaan gol atmıştı.
Buse hariç hepimiz ayağa kalkıp bağrışmaya başladık. O oturarak alkışlamıştı.
Araya girdikten sonra ikinci yarıya başlarken beyler bize bakıp kafalarıyla selam verdiler.
İkinci yarının 5. dakikası Yankı kaleye doğru ayağında topla ilerlemeye başladı.
Ve gool.
Gülümsedim ve ayağa kalkıp alkışladım.
Arkadaşlarıyla sarıldıktan sonra bizim tarafa baktı.
Başıyla selam verdi, güldü.
Bugün kaçıncıydı ya bu?
Gidecektim kalpten.
Nazlı kulağıma doğru yaklaştı.
"Yankı'nın kiminle konuşmak istediği belli oldu sanki." dediğinde daha fazla gülmeye başladım.
Yankı'ya gözlerimi çevirdim. Arkadaşlarıyla konuşuyordu.
Maçı bitmesine son dakikalar kala karşı takım tam gol atıyordu ki kaleyi korudular ve böylece maçı 2-1 kazanmış oldular.
Aptal aptal gülüyordum çünkü hem onun maçtaki her halini bu sefer daha net görmüştüm hem de kazanmışlardı.
Beylerin hepsi işlerini halledip üstlerini de değiştirdikten sonra yanımıza geldiler.
Arda yüksek sesle konuştu.
"Kutlamaya hazır mıyız gençlik?"
~°~
Hazır mıyız?
Neler olacak sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIRIL |Yarı Texting|
Short StoryT A M A M L A N D I @maybelove: İyi de ben herkes değilim. @yankıı_: Allah Allah kimsin? Kimdim ki ben? @maybelove: Ben galiba herkesmişim ya.. *Önyargısız gel.* *PIRIL isimli ilk çalışmadır.* Kitap ile ilgili en ufak ç/alma durumunda yasal hakla...