Selaaam.
Bölüm güncellemesi neden birkaç kere yapıyorum?
Çünkü bildirimlerim bazılarınıza gitmiyor ya da attığım saatlerden dolayı göremiyorsunuz. O yüzden tekrar tekrar atıyorum.İyi okumalaar yorumlarda buluşalım.
Bölüm bu akşam gelecek (42)
~°~
"Pırıl canım arkadaşım bizi bu kadar erken saatte neden çağırdın lan?" diyen Nazlı'ya kötü kötü baktım.
"YKS sonucu hayırlı olmazsa evleneceğim de haber vereyim dedim."
Söylediğim şeyle birlikte Buse de bana kötü kötü bakmaya başladı.
"Uykum var Pırıl. Anlat lan artık ne olduğunu." dediğinde gözlerimi devirdim.
Cemre'ye gözlerimi çevirdiğimde koltuğa başını yaslamış uyuduğunu gördüm. Hemen dürttüm.
"Uyan uyan."
Yankı ile olan konuşmamı açıp telefonumu onlara doğru uzattım.
Sinirle telefonumu eline alan Nazlı konuşmaları sesli bir şekilde okumaya başladı.
"Ananı.." dediğinde güldüm.
"Heh işte ben de böyle oldum." dedim.
Cemre hemen gelip bana sarıldı.
"Çok sevindim hadi düğün yeri bakalım." dediğinde gözlerimi irice açıp dehşetle ona baktım.
Buse gözlerini devirip güldü.
"Ee Nazlı Pırıl ne cevap vermiş okusana." dediğinde dudağımı büzdüm ve parmaklarımla oynamaya başladım.
"Hass*kt*r lan oradan demiş." dediğinde ve herkes bana bakmaya başladığında hala parmaklarıma bakıyordum.
Gözlerimi yavaşça onlara çevirdiğimde hepsi bana dehşetle bakıyordu.
"Ne yapayım? Heyecanlandım işte. Yankı bana hep öyle şeyler demiyor sonuçta." diye kendimi savundum.
Mesajları okuduğumda mal gibi kalmıştım yani.
Buse ellerini birbirine vurup hafifçe beni alkışladı sonra Cemre'yi öptü.
"Biz bu kıza saf salak diyip çok hakkını yemişiz. Bizim grubun malı Pırıl'mış." dediğinde elimin altındaki yastığı ona fırlattım.
"Sus be. Ver telefonu tamam güzel bir şey yazacağım."
Bana güvenmeyen bakışlar atan kızlara gözlerimi devirip telefonumu aldım.
@yankıı_: Nasıl tepki lan bu hoşt deseydin?
@maybelove: Ama yakışıklım sen böyle şeyler diyince ben ne tepki vereceğimi tam bilemedim.
@maybelove: Okuduğumda verdiğim tepkiyi anında sana yazmış bulundum.
Kızlara yazdığım mesajları okuyunca Buse kafama vurdu.
"Kızım senin ayarın yok mu? Ya çocuğa sövüyorsun ya da yürüyorsun." dediğinde suçlu çocuklar gibi mırıldandım.
"Ne yapayım?" diye konuştum.
"Sadece sev." diyen Buse ile kahkaha attım.
"Lan git düğünde gözlerinle yediğin Arda'ya yaz da sen sev kolaysa. Sanki çok farklıyız birbirimizden." dememle kızmaya başladı.
"Ben onu sevmiyorum. Aynı şey değil."
"Hı hı."
Onunla uğraşıyordum, sevmiyordu biliyordum ama çocuğun ilgisi hoşuna gidiyordu yani. Bu netti.
@yankıı_: Yakışıklın mıyım gerçekten?
@maybelove: Senin bana güzelim demen benim de sana güzelin miyim gerçekten diye sormam gerekmiyor muydu normalde?
@yankıı_: Kızım biz normal miyiz sence?
@maybelove: Doğru.
@yankıı_: Ee ne yapıyorsun bakayım?
@maybelove: Seni seviyorum sen?
@yankıı_: Ben de seviliyorum işte. Pamuk gibi oldum çıktım.
@maybelove: Yeriiimhh ya senii.
@yankıı_: O nasıl yerim demek anasını satayım?
@yankıı_ Bak beni fesata sürüklüyor her şeyin dbdçdjdödöndödld
@maybelove: Sen zaten o yoldasın ben asla sürüklemiyorum seni.
@yankıı_: Bir tek o yol değil ki, sana çıkan bütün yollardayım ben artık.
görüldü.
yazıyor..
görüldü.
yazıyor..
@yankıı_: Yazamıyor..
~°~
Kolay mı yazmak?
Pırıl'a iki günde kalp krizi geçirtecek bu oğlan yahu xnxöxnmdndnd
Diğer bölüm Yankı'dan olsun mu?
Yorumlar coşar mı?
💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIRIL |Yarı Texting|
Short StoryT A M A M L A N D I @maybelove: İyi de ben herkes değilim. @yankıı_: Allah Allah kimsin? Kimdim ki ben? @maybelove: Ben galiba herkesmişim ya.. *Önyargısız gel.* *PIRIL isimli ilk çalışmadır.* Kitap ile ilgili en ufak ç/alma durumunda yasal hakla...