Selam bebekler.
Özlediniz mi?
Ben çok özledim.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlar. Onlar benim motivem oluyor ve bunları yapmak çok kolay öyle değil mi?
Pırıltıları buraya bırakalım mı?
✨✨✨
~°~
Gözlerimi açtığımda gözüme ilk çarpan şey Yankı'nın ağaca yasladığı başı olmuştu.
Gerçekten kimseyi umursamadan bir ağacın altında uyumuş muyduk?
Saate baktığımda 16:04'ü gösteriyordu.
Dizinden başımı kaldırdım ve yanına ağaca yaslandım.
Yüzünü sağa doğru çevirmiş uyuyordu. Ben de onun gibi yaslanıp yüzümü ona çevirip o masum sıfatını izlemeye başladım.
Sıfatını yediğim.
Şimdi yaklaşıp onu öpmek isteyen bir yanım vardı.
Öpme şansım olsa neresinden öperdim ki?
Tabii ki yanaklarından öperdim canım. Başka ne olacak?
"Ooo gençler. Yankı uyuyor musun burada ya?" diyen Arda olmuştu. Yanımıza gelip çimlere hepsi oturduğunda biraz utanmıştım.
Ne ara gelmişlerdi?
Onu izlediğimi görmüşlerdi yüksek ihtimal. Kızlara baktığımda gülüyorlardı.
Yankı yavaşça kıpırdadı.
"Ne oluyor ya?" diyen uykulu sesiyle eridim resmen.
Gözlerini kısık bir şekilde açıp çocuklara baktığında ofladı.
"Siz miydiniz ya?" demişti.
Kaan güldü.
"Kimi bekliyorsun acaba?"
Yankı soluna baktı bir şeyler arar gibiydi sonra sağına döndüğünde beni görmüştü.
"Kimseyi beklemiyorum." diye konuşmuştu bana bakarak.
Bugün bana biraz ağır gelmişti. Herkes için abartı gelebilirdi ama sanki bugün aramızda bir şeyler aşılmıştı.
Yoksa ben mi öyle hissediyordum?
Arda birden iki elini birbirine vurdu ve ikimiz de irkilip ona baktık.
"Akşam ablamın düğünü var. Herkes eğlenceye ve bolca dansa hazır mı?" dediğinde Nazlı saçını savurarak cevap vermişti.
"Her zaman."
Kaan da saçını savurur gibi yapıp onu taklit etti.
"Hir zimin."
Hepimiz onlara bakıp güldük.
Yankı kızlarla bana bakıp sordu.
"Akşam sizi nereden alalım?"
Buse bu konuya tabii ki kendince noktasını koydu.
"Biz kendimiz geliriz. Değil mi kızlar?" dediğinde hemen başımla onayladım.
"Aynen zaten işlerimiz var, biz kalkalım şimdiden."deyip ayaklandığımda kızlar bana şaşkınca bakmıştı.
Onlara çaktırmadan göz kaş işareti yaptım.
Olayı Cemre hariç hepsi anlamış ve kalkmıştı.
"Hadi Cemre hani gidecektik ya senin geçen gün dediğin yere." dedim ve kolundan tutup kaldırdım. Şaşkınca bana baktığında gözlerimi iki üç kere üst üste kırptım.
Anla artık ne olur Cemre.
"Ha.. Ha evet oraya. Aynen biz oraya gidecektik beyler."
Hepsi bize şaşkınca baktığında hepsiyle vedalaşıp Yankı'ya son bir kez baktım ve kızlarla parkın çıkışına doğru ilerledik.
Telefona gelen bildirimi hatırladığımda ekranı açtım. Fake hesaba Yankı'dan mesaj gelmişti.
@yankıı_: Yazmayı unuttum kusura bakma. Akşam düğün var gelecek misin? O konuda ciddiydim.
Olduğum yerde durdum.
"Nasıl ben onun dizinde yatarken bana mesaj atar ve benim bildirimlerimin sesi açık olur?" dediğimde kızların hepsi anlamayan gözlerle bana bakmıştı.
"Ne oldu Pırıl?" diyen Buse olmuştu.
Hepsine olayları hızlıca anlatıp soluklandığımda diyebildiğim tek bir şey olmuştu.
"Eğer ekranımı açtıysa net sıçtım."
~°~
Yankı sizce bildirim sesini duymuş mudur, duyduysa da ekranı açmış mıdır?
Düğünde neler olur?
En önemlisi fake hesabımızdan Pırıl ne diyecek?
Unutmayın klişeler bize uzaklar.
Bölüm hafta içi gelecek. Bekletmek yok.
Söz verdim.
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIRIL |Yarı Texting|
Short StoryT A M A M L A N D I @maybelove: İyi de ben herkes değilim. @yankıı_: Allah Allah kimsin? Kimdim ki ben? @maybelove: Ben galiba herkesmişim ya.. *Önyargısız gel.* *PIRIL isimli ilk çalışmadır.* Kitap ile ilgili en ufak ç/alma durumunda yasal hakla...