PIRIL|28

10.1K 824 180
                                    

Selaam

50+ vote
60+ yorum

~°~

Meyhaneden çıkınca Arda'nın dediği ikinci kutlama için deniz kenarına gelmiştik.

Bunların kutlamaları da bir tuhaf oluyordu.

Çünkü şu an beyler karşı tarafımızda yukarıya fıstık fırlatıp ağızlarıyla yakalamaya çalışıyorlardı.

Eğlence anlayışının güzelliğine ne demeli peki?

Ben hepsine tuhaf bakışlar atarken sanırım kızlar da aynı şekilde bakıyordu ki Kaan konuştu.

"Niye bize karşınızda twerk yapan yaşlı teyzeler varmış gibi bakıyorsunuz?" dediğinde kıkırdadım.

Benzetmeye gel.

"Sadece kutlama dediğinizde bir eğlence mekanına falan gideceğiz sandık." diye konuştu.

Arda atladı.

"Meyhaneye geldik işte."

Buse hayretle ona baktı. "Meyhane mi?"

Hep suskun olan Emir konuştu.

"Bizim eğlence mekanımız meyhanedir. Hep böyleydi." dediğinde Yankı kafasıyla onayladı. "Bara falan gideceğimizi sandıysanız ayda yılda bir gideriz, sık değil. Asıl mekanımız buralar." diye konuşup ağzına fıstık atmaya devam etti.

Senin asıl mekanın benim kalbim haberin yok diye bağırmak istiyordum.

Bağırmak.

"Ben biraz gezeyim sahili."diye kızlara yaklaşıp konuştuğumda Nazlı da gelmek istedi. Birlikte yürümeye başlamadan Yankı'ya baktım. Hala ağzına fıstık atmaya çalışıyordu.

Bir fark edemedin beni. Yanarım buna yanarım.

Nazlı ile kol kola yürümeye başladık.

"Yankı beni fark etmiyor be kardeşim." dediğimde güldü.

"Fark etse ne yapacağını düşün bence. Mala bağlarsın bence." dediğinde ben de güldüm.

Nazlı ile kayalıkların arkasına geçtik, telefonu arka cebimden elime aldım.

"Yazacak mısın?" dediğinde kafamla onayladım.

@maybelove: Seni bundan sonra sıkmayacağım.

@yankıı_: Nasıl yani?

@maybelove: Sevgi konuları falan işte açılmayacak yani.

@yankıı_: Sevindim.

"Ne demek sevindi ya delireceğim şimdi Nazlı." diye biraz yüksek sesle konuştuğumda yakında bir ayak sesi duyduğuma yemin edebilirim.

Buralar taşla doluydu ve taşların birbirine çarpma sesini duymuştum.

Nazlı ile aynı anda etrafa bakmaya başlamıştık.

Kimse yoktu.

Aklımda bir ihtimal vardı ama..

Yankı'nın gelecek hali yoktu ya.

~°~

Sizce kim?

Bu arada şaşırtmaya bayılıyorum haberiniz olsun xnxönxmx

PIRIL |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin