Selaaam.
İyi misiniz bakim?
~°~
Kızlarla arabaya binip sınav yerlerine doğru giderken resmen hiçbirimiz konuşamıyorduk.
Mood yerlerde tabii.
Arabayı süren bendim çünkü ehliyetimi yazın hemen almıştım. Arabada annemindi.
Kızları sınav yerlerine bırakırken hepsine dediğim tek bir şey vardı.
"Umarım sınava sen girersin bebeğim!"
Son olarak Cemre'yi de bıraktığımda gaza basıp kendi sınava gireceğim okula doğru sürdüm.
Arabayı sürerken yolda yürüyen Kaan ve Yankı'yı gördüm.
Yanlarında durup kornaya bastım.
"Pişt beyler." dediğimde kendimi laf atan serseriler gibi hissetmedim değil yani.
Yankı beni ilk gören olmuştu. Arabanın camına ikisi de yaslandı.
"Yolculuk nereye?" dediğimde Kaan güldü.
"Kıyamete gidiyoruz. Gelecek misin?" diyen Yankı'ya güldüm.
"Ben de oraya gidiyorum, atlasanıza."
Yankı yanıma Kaan arkaya bindiğinde arabayı arkayı kontrol edip sürmeye başladım.
Sürme konusunda yeniydim ve her tarafı sürekli kontrol ediyordum.
"Kızlar nerede?" diyen Kaan'a baktım.
"Sınav yerlerine bıraktım. Sizin nerede okullarınız?" dediğimde bana tarif eden ilk Kaan olmuştu.
Onu sınav yerine bırakınca Yankı'ya baktım.
"Ee senin cehennemin nerede?" diye konuştuğumda kahkaha attı.
Bir an direksiyon hakimiyetini kaybettim.
"Yavaş sürsene. Ne oldu?" dediğinde arabayı durdurdum.
"Bir an dikkatim dağıldı. Neyse benim cehennem burası, yolun üstüymüş. Tarif et seni bırakayım." dediğimde ilk okula sonra bana baktı.
"Benim de burası." dediğinde arabayı park eden ben bir anda şokla ona baktım.
Belki aynı okulda gireriz diye dedim. Görürüm seni, sınavım iyi geçer.
Dün ona böyle demiştim. Resmen Allah gönlüme göre vermişti yahu.
Arabadan indiğimizde birlikte okula doğru yürüdük.
İnanılır gibi değil ama şu an yan yanayız ve ayrıca baş başayız.
"Herkes ailesiyle gelmiş ya." dediğimde Yankı etrafa baktı. Omzunu silkti.
"Benim yerime sınava girip cevaplamayacaklar sonuçta. Yalnız da olsak ne olur ki?" dedi ve devam etti. "Yalnız kalmak istemiyorsan ben yanındayım." dediğinde ona bakakaldım.
Sonra kendimi topladım.
"Benim yerime soruları cevaplar mısın yani?" diye gülerek konuştuğumda kafasını sağa sola salladı.
"Kendi sorularımı cevaplarsam şükür ederim. Neyse çıktığımda seni şu karşıdaki parkta beklerim. İlk sen çıkarsan da beni bekle olur mu? Çocukları da alıp bir yerlere gideriz." dediğinde hipnoz olmuş gibiydim.
Kafamı sallayıp 'hı hı' diye mırıldandım.
Yanağımdan makas alıp gitti.
O giderken arkasından salak gibi gülen bir adet Pırıl vardı.
Şimdiden anlamıştım. Sınava ben giremeyecektim.
~°~
Sınav bana da girdi, üzülme Pırıl zbdmdbmsbx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIRIL |Yarı Texting|
Short StoryT A M A M L A N D I @maybelove: İyi de ben herkes değilim. @yankıı_: Allah Allah kimsin? Kimdim ki ben? @maybelove: Ben galiba herkesmişim ya.. *Önyargısız gel.* *PIRIL isimli ilk çalışmadır.* Kitap ile ilgili en ufak ç/alma durumunda yasal hakla...