PIRIL|36

9K 781 228
                                    

Selam gençler.

400 küsür kişi okumuş ama vote 50 küsür yorum 60 falan..

Bölüme başlamadan lütfen vote atar mısınız?

Üzülüyorum. Zor bir şey de istediğimi düşünmüyorum.

Gerçekten her yazılan bölümde emek vardır. Emek olduğunu düşünmüyorsanız da içine kattığım duygular ve harcadığım vakit var.

Eğer dikkat ederseniz teşekkür ederim. 💙

Bir sonraki bölüm en geç cuma günü sizlerle. Belki sürpriz yapar daha önce de atabilirim.

~~~

Kızlar beni biraz sakinleştirmişti ve hepimiz evlere dağılmıştık. Tesellileri(!) ne mi olmuştu?

Kesinlikle sana tekrar tekrar aşık olacak! Mutlu ol Pırıl hadi.

Bunu tabii ki Cemre söylemişti.

Ne geriliyorsun yahu gördüyse de çok güzel oldu. Tepki de vermemiş hatta.

Nazlı her zaman olduğu gibi rahattı.

Kendini bir şey sanmazsa ki onu bundan sonra göreceğiz bence de sorun yok. Sıkma canını bir şey olursa hallederiz.

Bunu da Buse söylemişti ve nasıl olduysa hepsi bunları dedikten sonra sakinleşmiş ve eve gelmiştim.

Hepimiz giyeceğimiz kıyafetleri ve ayakkabıları alıp Naz ablanın kuaförüne gidecektik.

Naz abla Nazlı'nın enerjik ve hayat dolu annesiydi. İsimlerinin uyumundan da anne kız oldukları çok belliydi açıkcası.

Kıyafetleri ayarlarken aklıma fake hesaptan Yankı'ya cevap vermediğim geldi.

@maybelove: Adresi at gelip gelmeyeceğimi bilmiyorum fakat gelirsem de haberin olmayacak. Beni görmeyeceksin.

Birkaç dakika sonra cevap gelmişti.

@yankıı_: Ben bu işten ne anladım şimdi? Ne işime yarayacak bu dndödnlxdjdödnd

@maybelove: Varlığımı hisset.

@yankıı_: Varlığını hisseder miyim bilmiyorum ama karşıma çıkmazsan başkasıyla dans edebilirim. Bu şansı kaybetmek ister misin? Sonra üzülme.

@maybelove: Nasıl ya? Benimle etmiyorsan başkasıyla da etme.

@yankıı_: Oldu başka?

@maybelove: Birazcık da beni sev.

@yankıı_: Çattık bdmdndöxjdjdk

@maybelove: Ben sana çatalı çok oldu. Yeni fark etmene bir miktar kırıldım.

@maybelove: Neyse kimseyle dans etme zamanı geldiğinde benimle bol bol edersin.

@yankıı_: Yoo.

Yiii. Uyuz.

@maybelove: Tamam bir şartla yanına gelirim.

@yankıı_: Bir de şart mı koydun? Pekala söyle bakalım.

@maybelove: Ben sana mesaj atıcam. O an dediğim şeyleri yapacaksın.

@yankıı_: Nasıl şeyler yaptıracaksın bana? Fesat olayım mı?

@maybelove: Yankı sadece dediklerimi yap.

@yankıı_: Normalde hayır derim ama biraz değişiklikten bir şey kaybetmem herhalde.

PIRIL |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin